ارسال به دیگران پرینت

اکسیوس:

نخست وزیر اسرائیل از بایدن خواسته که به برجام بازنگردد

تارنمای اکسیوس گزارش داد یک مقام اسرائیلی گفت: نفتالی بنت نخست‌وزیر اسرائیل روز یکشنبه در تماس تلفنی خود با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا از وی خواست که به برجام بازنگردد و گفت که اگر بایدن این توافق را امضا نکند هیچ اتفاقی نمی‌افتد. بنت گفت که مزیت‌های مالی تهران از یک توافق جدید به مراتب بیشتر از منافع منع اشاعه خواهد بود.

 نخست وزیر اسرائیل از بایدن خواسته که به برجام بازنگردد

 تارنمای آکسیوس همزمان با از سرگیری دور جدید مذاکرات میان ایران و گروه ۱+۴ در وین گزارش داد نفتالی بنت نخست  از جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا خواسته است به توافق هسته ای با ایران بازنگردد.

این تارنمای آمریکایی - اسرائیلی گزارش داد یک مقام اسرائیلی گفت: نفتالی بنت نخست‌وزیر اسرائیل روز یکشنبه در تماس تلفنی خود با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا از وی خواست که به برجام بازنگردد و گفت که اگر بایدن این توافق را امضا نکند هیچ اتفاقی نمی افتد.

آکسیوس نوشت بازگشت احتمالی آمریکا به برجام بزرگ ترین مساله تنش آمیز میان واشنگتن و تل آویو است.

آکسیوس ادامه داد زمانی که در سال ۲۰۱۵ باراک اوباما رئیس جمهوری وقت آمریکا وارد توافق هسته ای با ایران شد، به شکاف و اختلاف و عمیقی با دولت بنیامین نتانیاهو تبدیل شد.

رژیم صهونیستی بر این باور است که توافق هسته‌ای با ایران، بر اساس شرایطی کنونی در وین، به ایران در مقایسه با کشورهای غربی، امتیاز بیشتری می دهد.

مقامات اسرائیلی و آمریکایی گفتند که بنت در تماس روز یکشنبه به بایدن گفته است که واشنگتن مجبور نیست به توافق با ایران بازگردد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی  ادعا کرد که بدون توافق، لزوما برنامه هسته ای ایران تشدید نخواهد شد.

بنت گفت که مزیت های مالی تهران از یک توافق جدید به مراتب بیشتر از منافع منع اشاعه خواهد بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که با یک توافق، ایران میلیاردها دلار به دست خواهد آورد که اسرائیل معتقد است به فعالیت های بد این کشور در منطقه دامن می زند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه