ارسال به دیگران پرینت

کلیه اردوهای پیوند اعضا تا اطلاع ثانوی لغو شد

تیم فوتبال پیوند اعضا ایران برای اولین‌بار است که در جام جهانی فوتبال حضور پیدا می‌کند، امیدوارم برای دومین بار این رقابت‌ها از سوی فدراسیون جهانی لغو نشود.

کلیه اردوهای پیوند اعضا تا اطلاع ثانوی لغو شد

دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص گفت: با تشدید بیماری اُمیکرون کلیه اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی پیوند اعضا و بیماری‌های خاص تا اطلاع ثانوی لغو شد.

محسن موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تشدید اُمیکرون، کلیه اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی پیوند اعضا براساس دستورالعمل جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

او در پاسخ به این پرسش که چقدر امسال در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده تقویم ورزشی عملکرد موفقی داشتید؟ گفت: تا قبل از تشدید اُمیکرون موفق به برگزاری بسیاری از مسابقات قهرمانی کشور پیوند اعضا شدیم و شرایط راضی کننده بود. از اواخر بهمن قرار بود اردوهای تیم‌های ملی پیوند اعضا برگزار شود که متاسفانه لغو شد.

وی هم‌چنین درباره وضعیت تیم ملی فوتبال پیوند اعضا برای شرکت در جام جهانی فرانسه، گفت: این مسابقات در سال ۲۰۲۱ قرار بود در ایتالیا برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا از سوی فدراسیون جهانی به تعویق افتاد، در سال ۲۰۲۲ نیز فرانسه میزبان برگزاری این رقابت‌هاست که هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که فدراسیون جهانی اجازه برگزاری این رقابت‌ها را بدهد یا خیر؟

موسوی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال پیوند اعضا ایران برای اولین‌بار است که در جام جهانی فوتبال حضور پیدا می‌کند، امیدوارم برای دومین بار این رقابت‌ها از سوی فدراسیون جهانی لغو نشود.

وی در پایان همچنین درباره وضعیت برگزاری مسابقات جهانی پیوند اعضا نیز گفت: بستگی به تصمیم فدراسیون جهانی دارد که برگزار شود یا خیر؟

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه