ارسال به دیگران پرینت

قیمت دلار

تاثیر کاهش قیمت دلار بر سرنوشت دو فلز گران بها

قیمت دلار عصر سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ نسبت به روز گذشته ۵۱۰ تومان پایین رفت وبر روی ۲۶ هزار و ۲۵۰ تومان قرار گرفت. قیمت این اسکناس آمریکایی در بازار متشکل هم بر مدار کاهش قرار گرفت و ۲۱۱ تومان از ارزش خود را از دست داد. قیمت دلار در این بازار با ۲۴ هزار و ۲۹۲ تومان بسته شد.

 تاثیر کاهش قیمت دلار بر سرنوشت دو فلز گران بها
قیمت دلار عصر  سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ نسبت به روز گذشته ۵۱۰ تومان پایین رفت وبر روی ۲۶ هزار و ۲۵۰ تومان قرار گرفت. قیمت این اسکناس آمریکایی در بازار متشکل هم بر مدار کاهش قرار گرفت و ۲۱۱ تومان از ارزش خود را از دست داد. قیمت دلار در این بازار با ۲۴ هزار و ۲۹۲ تومان بسته شد.

 

قیمت درهم  به فرمان قیمت دلار آمریکا پیش رفت. درهم در بازار  ۷۰ تومان کاهش را تجربه کرد و بار دیگر  از مرز حساس ۷ هزار و ۵۰۰ تومان فاصله گرفت. قیمت درهم در بازار بر روی ۷ هزار و ۲۱۰ تومان قرار داشت  و در انتهای روز به ۷ هزار و ۱۷۰ تومان رسید. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد  ۲۶ هزارو ۳۳۵ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالا تر بود .

 قیمت اونس طلا  نسبت به روز گذشته نوسان چندانی را تجربه نکرد و با ۱۸۱۸ دلار معامله شد . اما در بازار داخلی ایران با کاهش قیمت دلار ، سرنوشت دو فلز گران بها نیز نزولی شد. قیمت طلا ۱۸ عیار   ۱۸ هزار و ۷۰۰ تومان پایین رفت و با ۱ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. 

 

دلار و یورو | بانک | صرافی | قیمت دلار و یورو

قیمت دلار و یورو صرافی ملی ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

صرافی بانک ملی ایران امروز قیمت فروش دلار آمریکا را ۲۴,۵۹۶ (بیست وچهار هزار وپانصد و نود و شش تومان) اعلام کرد.

قیمت دلار و یورو صرافی ملی ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
 

قیمت خرید دلار آمریکا  ۲۴,۳۵۱ (بیست وچهار هزار وسیصد و پنجاه و یک تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۴,۵۹۶ (بیست وچهار هزار وپانصد و نود و شش تومان) اعلام شد.

قیمت خرید یورو امروز   ۲۸,۱۰۸ ( بیست و هشت هزار و صد و هشت   تومان) و قیمت فروش یورو  ۲۸,۳۹۱ (بیست و هشت هزار و سیصد و نود و یک تومان) است.

 

افت ۱۳۰۰ واحدی شاخص کل بورس

 

 شاخص کل بورس در این لحظه با ریزش ۱۳۰۰ واحدی در سطح یک میلیون و ۲۷۹ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن اما سبزپوش شد و با رشد اندک ۲۷۹ واحدی ۳۲۵ هزار و ۹۰۰ واحد را ثبت کرد.

 

شاخص فرابورس هم مثبت شد و  به ۱۷ هزار و ۵۸۲ واحد رسید.

 

نمادهای، فولاد ، فملی  و شپدیس  بیشترین اثر منفی و  ومعادن، فارس و وبملت  بیش‌ترین تأثیر مثبت را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      امیدوارم که دولار و طلا آنقدر سقوط کنند که افرادی که در سال های اخیر مشغول جمع آوری طلا و دولار بودند و زندگی مردم را دوچار سختی کردند آنقدر ضرر و زیان ببینند که جبران این زیان برای آنها غیر ممکن شود.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه