ارسال به دیگران پرینت

یحیی گل محمدی:

گل محمدی، مهدی شیری را از پرسپولیس اخراج کرد | رضاییان به جمع سرخپوشان اضافه می شود؟

سرمربی سرخپوشان در تصمیمی شاید انقلابی و عجیب درست ساعاتی بعد از شکست این تیم در سوپرکاپ، در نامه ای به باشگاه از عدم نیاز خود به مهدی شیری خبر داده است و او را در اختیار کادر مدیریتی قرار داده است تا تصمیم لازم درباره آینده اش در این تیم گرفته شود.

گل محمدی، مهدی شیری را از پرسپولیس اخراج کرد | رضاییان به جمع سرخپوشان اضافه می شود؟

 یحیی گل محمدی در نامه ای به مدیریت باشگاه از عدم نیاز این تیم به مهدی شیری خبر داد و او را در اختیار باشگاه قرار داد.

یحیی گل محمدی در تصمیمی عجیب در نامه ای به باشگاه از عدم نیاز خود به مهدی شیری مدافع راست تیمش خبر داد.

سرمربی سرخپوشان در تصمیمی شاید انقلابی و عجیب درست ساعاتی بعد از شکست این تیم در سوپرکاپ، در نامه ای به باشگاه از عدم نیاز خود به مهدی شیری خبر داده است و او را در اختیار کادر مدیریتی قرار داده است تا تصمیم لازم درباره آینده اش در این تیم گرفته شود.

مهدی شیری که در فصل هجدهم از پیکان به پرسپولیس پیوسته بود تا خلا جدایی صادق محرمی و همچنین رامین رضاییان را جبران کند، طی این مدت علیرغم حضوری چند باره در اردوهای تیم ملی هیچ وقت نتوانست اعتماد مدنظر هواداران را به خود جلب کند. او با خطای هند در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، بیش از گذشته مورد حمله هواداران و منتقدان قرار گرفت. با این حال با عبور از این مرحله او بار دیگر توانسته بود جایگاه ثابتی در ترکیب سرخپوشان به خود اختصاص دهد. اما اکنون در فاصله تنها ساعاتی بعد از اخراج در دیدار سوپرکاپ، یحیی گل محمدی در تصمیمی جالب توجه نامه مربوط به عدم نیاز به مدافع راست تیمش را به مدیرعامل باشگاه ارسال کرده است.

از سوی دیگر صحبت هایی در خصوص رامین رضاییان برای بازگشت به جمع سرخپوشان مطرح شده اما این بازیکن که قراردادش با السیلیه فسخ شده و اکنون بازیکن الدحیل قطر حساب می شود برای گرفتن رضایتنامه باید خودش اقدامات لازم را انجام دهد اما تاکنون اتفاق جدیدی برای گرفتن رضایتنامه او رخ نداده است.

 

 

حسین کنعانی زادگان

هیچوقت کنعانی‌ زادگان را نمی‌بخشم، چون با آبرویم بازی کرد!+ویدئو

مدافع استقلال از محمد حسین کنعانی‌زادگان انتقاد کرد.

هیچوقت کنعانی‌ زادگان را نمی‌بخشم، چون با آبرویم بازی کرد!+ویدئو
 

 سیاوش یزدانی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل پیکان اظهار کرد: بازی سختی داشتیم و خداراشکر بازی را بردیم. جام حذفی همین است و امیدوارم بتوانیم بازی بعدی را هم پیروز شویم.

او درباره عملکرد داوری گفت: داوری خوب بود و داور نه به ضرر ما سوت زد نه به ضرر حریف.

 

مدافع استقلال درباره ماجرای بازی نکردن یزدانی در تیم ملی و صحبت‌های مجیدی در رابطه با او گفت: ابتدا از صحبت‌های آقای مجیدی تشکر کنم که نسبت به من لطف داشت. خودش هم متوجه شد که تند صحبت کرد و کمی عصبی شد. من در آن بازی که اخراج شدم هم خوب بازی کردم و فکر می‌کنم آقای مجیدی دلش پر بود که آن مصاحبه را کرد.

 

او اضافه کرد: من همیشه در مصاحبه‌ام به سرمربی احترام گذاشتم و بازی دادن من نظر سرمربی است اما برخی‌ها می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. در مصاحبه قبلی‌ام برخی‌ها سو برداشت کردند و حرف من را جور دیگری رساندند. من همیشه گفتم که بازی دادن سلیقه مربی است و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا در آینده به من بازی برسد.

 

یزدانی درباره حواشی اخیر کنعانی زادگان گفت: من نمی‌خواهم درباره او صحبت و خودم را مقایسه کنم چون همه‌چیز مشخص است. او یک کار ناجوانمردانه کرد و همه هم می‌دانند اما این‌که گردن من می‌اندازند درست نیست. او کار ناجوانمردانه‌ای کرد و هیچوقت او را نمی‌بخشم. او هیچوقت رفیق من نبوده و نخواهد بود چون کار ناجوانمردانه‌ای به همراه دوستانش کرد و بعدش گردن من انداختند.

 

او ادامه داد: هواداران پرسپولیس کمی با من خصومت دارند و پشت سر من حرف زدند و ناجوانمردانه قضاوت کردند. همه هواداران را می‌بخشند اما کنعانی‌ زادگان را نمی‌بخشم چون با آبرویم بازی کرد. به شرف و آبروی من توهین شد و این اتفاق ناجوانمردانه افتاد. من یک بی احترامی به هواداران پرسپولیس کردم اما بعدش بارها عذرخواهی کردم و به آن‌ها احترام می‌گذارم اما هنوز این برخوردها ادامه دارد. با کسی تعارف ندارم و همیشه سعی کردم حرفم را رک و راست بگویم. کنعانی‌زادگان می‌گوید دوستانش به او گفتند که مقصر من هستم و این کار او ناجوانمردانه است و هیچوقت او را نمی‌بخشم.

مدافع استقلال درباره ماجرای سربازی‌اش گفت: راجع به من خیلی حرف‌ها زده می‌شود و هر روز یک بحث جدید پیش می‌آید. اصلا به این حواشی گوش نکنید و در این فوتبال هر کسی دشمن دارد اما من سعی می‌کنم به این حواشی توجه نکنم. دیدید که حتی سن من را جا به جا کردند و دیگر با کارت ملی در خیابان راه می‌روم.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حميد ارسالی در

      آقا اين كار بى معرفتيه ، با اين كه اشتباهات بى موقع ميكنه ولى بچه زحمتكشيه كه هيچ موقع زحمتهاش به چشم نمياد ، ولى اشتباهاتش ده برابر واقعى ديده ميشه ، از آقا يحيى بعيده ....

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه