ارسال به دیگران پرینت

حسین کنعانی زادگان

هیچوقت کنعانی‌ زادگان را نمی‌بخشم، چون با آبرویم بازی کرد!+ویدئو

مدافع استقلال از محمد حسین کنعانی‌زادگان انتقاد کرد.

هیچوقت کنعانی‌ زادگان را نمی‌بخشم، چون با آبرویم بازی کرد!+ویدئو

 سیاوش یزدانی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل پیکان اظهار کرد: بازی سختی داشتیم و خداراشکر بازی را بردیم. جام حذفی همین است و امیدوارم بتوانیم بازی بعدی را هم پیروز شویم.

او درباره عملکرد داوری گفت: داوری خوب بود و داور نه به ضرر ما سوت زد نه به ضرر حریف.

مدافع استقلال درباره ماجرای بازی نکردن یزدانی در تیم ملی و صحبت‌های مجیدی در رابطه با او گفت: ابتدا از صحبت‌های آقای مجیدی تشکر کنم که نسبت به من لطف داشت. خودش هم متوجه شد که تند صحبت کرد و کمی عصبی شد. من در آن بازی که اخراج شدم هم خوب بازی کردم و فکر می‌کنم آقای مجیدی دلش پر بود که آن مصاحبه را کرد.

او اضافه کرد: من همیشه در مصاحبه‌ام به سرمربی احترام گذاشتم و بازی دادن من نظر سرمربی است اما برخی‌ها می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. در مصاحبه قبلی‌ام برخی‌ها سو برداشت کردند و حرف من را جور دیگری رساندند. من همیشه گفتم که بازی دادن سلیقه مربی است و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا در آینده به من بازی برسد.

یزدانی درباره حواشی اخیر کنعانی زادگان گفت: من نمی‌خواهم درباره او صحبت و خودم را مقایسه کنم چون همه‌چیز مشخص است. او یک کار ناجوانمردانه کرد و همه هم می‌دانند اما این‌که گردن من می‌اندازند درست نیست. او کار ناجوانمردانه‌ای کرد و هیچوقت او را نمی‌بخشم. او هیچوقت رفیق من نبوده و نخواهد بود چون کار ناجوانمردانه‌ای به همراه دوستانش کرد و بعدش گردن من انداختند.

او ادامه داد: هواداران پرسپولیس کمی با من خصومت دارند و پشت سر من حرف زدند و ناجوانمردانه قضاوت کردند. همه هواداران را می‌بخشند اما کنعانی‌ زادگان را نمی‌بخشم چون با آبرویم بازی کرد. به شرف و آبروی من توهین شد و این اتفاق ناجوانمردانه افتاد. من یک بی احترامی به هواداران پرسپولیس کردم اما بعدش بارها عذرخواهی کردم و به آن‌ها احترام می‌گذارم اما هنوز این برخوردها ادامه دارد. با کسی تعارف ندارم و همیشه سعی کردم حرفم را رک و راست بگویم. کنعانی‌زادگان می‌گوید دوستانش به او گفتند که مقصر من هستم و این کار او ناجوانمردانه است و هیچوقت او را نمی‌بخشم.

مدافع استقلال درباره ماجرای سربازی‌اش گفت: راجع به من خیلی حرف‌ها زده می‌شود و هر روز یک بحث جدید پیش می‌آید. اصلا به این حواشی گوش نکنید و در این فوتبال هر کسی دشمن دارد اما من سعی می‌کنم به این حواشی توجه نکنم. دیدید که حتی سن من را جا به جا کردند و دیگر با کارت ملی در خیابان راه می‌روم.

 

حجم ویدیو: 9.53M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51
منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سبحان ارسالی در

      فیلم جدید سیاوش یزدانی.. زد که بشه جا باز کند تو تیم ملی دید نمیشه کنعان زادگان را تخریب کرد با دست ها پشت پرده و کمک هوس خود حسین و اون دوختر برای پول... حالا داره تخریب میکنه که ذهن ها را درگیر کنه دفاع تیم ملی دچار مشکل شخصی هستند خطر ناکه ضربه به تیم میشه.... بس کنید این فیلم ها این نشد فوتبال یک روز آبی یک روز قرمز قهرمان با حمایت پشت پرده...

    • ناشناس ارسالی در

      اولا تو غلط کردی به هوادار هر تیمی توهین کردی دوم غلط کردی با ابروی یکی دیگه بازی کردی .کاری انجام داده به تو چه .اگه بخاطر موقعیت خودت نبود غلط کردی واری کنی ابرو ش بره

    • ناشناس ارسالی در

      👍💪💙🌟🌟👑

    • صادق ارسالی در

      مگر تو و استقلال و داورها و کمیته و سردار آبرو دارند

    • دنا درخشان ارسالی در

      تو خودت اصل حاشیه و ماجراجویی هستی جناب سیاوش یزدانی

    • محمد ارسالی در

      دردداردکه نداندوقضاوت بکنند
      آه ازمردم این شهر که ظاهربینند
      مانمیتونیم درموردکنعانی زادگان ویزدانی قضاوت بکنیم.انسانیت داشته باشیم

    • محمد ارسالی در

      درد دارد که نداند و قضاوت بکنند
      آه از مردم این شهر که ظاهر بینند
      مانمیتونیم درمورد کنعانی زاده ویزدانی قضاوت کنیم
      انسانیت داشته باشیم

    • آرش ارسالی در

      سلام. ما هوادرای دو تیم سرخ‌ابی نباید به همدیگه توهین کنیم..❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    • حمید ارسالی در

      اتفاقا مشکل همین است قضاوت ناحق .چه کسی برای کنعانی دام پهن کرد ایا این یک نقشه از قبل طرا حی شده نبود ؟چه کسی وبا چه امکاناتی این فیلم را پخش کرد ؟ چرا این زمان مشخص این کار صورت گرفت؟وبلخره هدف انتشار دهنده این فایل صوتی چه بوده؟ایا قبل از صدور رای بهتر نبود به عاملین انتشار فایل وهدف انها نیز توجه میشد .اینهمه تلاش برای نابودی یک بازیکن جز حسادت ویا کینه شخصی چیز دیگری نمیتواند باشد.حال ا بعضی از به اصطلاح پیش کسوتان هم چپ و راست مصاحبه میکنند .انگار کار دیگری ندارند جز سوسه امدن برای ضربه به این بازیکن یادشان رفته که خودشان استاد همین حاشیه ها بودند

    • مجید انصاری ارسالی در

      معلومه کار کار کیسه کشاست

    • روزبه ارسالی در

      خدا به خیر کنه ولی انگار داره فرار به جلو میکنه بنده خدا

    • محسن ارسالی در

      کنعانی زاده خودش را نابود کرد ،حالا میخواهد با خودش هم چند نفری را بدنام و نابود کند،

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه