ارسال به دیگران پرینت

جام جهانی قطر

آنچه باید قبل از رفتن به تور جام جهانی قطر بدانید

در بازی فوتبال، ما به سختی یک لحظه خسته کننده را پیدا می کنیم. به خصوص در طول دقایق پایانی، شما نمی توانید کانال را تغییر دهید یا حتی برای یک لیوان آب بلند شوید. همچنین وقتی تیم شما برنده شود، احساس بسیار خوبی خواهید داشت.

آنچه باید قبل از رفتن به تور جام جهانی قطر بدانید

بنابر اعلام سه کلیک، اگر با دوستی که طرفدار تیم حریف است، مسابقه را تماشا کنید، لذت و هیجانتان بیشتر می شود. حالا تصورکنید که در تور جام جهانی قطر باشید و همه چیز را از نزدیک ببینید. قطعا تصور این لحظه ضربان قلب شما را بیشتر خواهد کرد.

درباره جام جهانی قطر

آنچه باید قبل از رفتن به تور جام جهانی قطر بدانید

معتبرترین و مورد انتظارترین رویداد بین المللی فوتبال جهان برای اولین بار در یک کشور مسلمان و در خاورمیانه برگزار می شود. در واقع تاریخ برگزاری جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲، از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ می باشد. مراسم افتتاحیه در ۳۰ آبان و "فینال بزرگ" در ۲۷ام آذر برنامه ریزی شده است.

در زمانی که تیم فوتبال مورد علاقه‌تان را از بازی افتتاحیه، مسابقات گروهی تا یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال بزرگ، دنبال می‌کنید؛ می توانید در میان مهمان نوازی تجملاتی کشور قطر باشید. فوتبال درباره اشتیاق، احساسات، عشق، خانواده و اتحاد است. در جشن طولانی مدت (۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲) در قطر شاهد این  انرژی فوق العاده فوتبال باشید و نگرانی‌های خود را برای رزرو هتل، رزرو تور و بلیط‌ هواپیما در سه کلیک کنار بگذارید.

قطر را بیشتر بشناسیم

قطر یکی از کشورهای کوچک در اطراف خلیج فارس است، اما ماجراجویی و تجمل، وسعت کوچکش را جبران می کند. مهم نیست که چه نوع مسافری هستید - ماجراجو، اهل ساحل، علاقه مند به ورزش ( خصوصا فوتبال و جام جهانی) - فعالیت هایی را برای لذت بردن در قطر پیدا خواهید کرد.

آب و هوای قطر

اگر می خواهید در طول تعطیلات خود از هوای آفتابی لذت ببرید، همیشه می توانید روی قطر حساب باز کنید. آب و هوا معمولاً در اکثر فصول سال دلپذیر است. زمستان های قطر معمولاً بسیار معتدل است و دمای هوا در دی (خنک ترین ماه) بین ۱۲ تا ۲۱ درجه سانتی گراد است. همچنین تابستان‌های قطر، گرم‌تر و مرطوب‌تر بوده و در مرداد (گرم‌ترین ماه) به ۴۱.۵ درجه سانتی‌گراد می رسد. بنابراین زمان تور جام جهانی قطر شما از آب دو هوای خوب لذت خواهید برد.

تفریحات در قطر

 از چتربازی بر فراز خلیج فارس گرفته تا غواصی در زیر آب‌های آن، و از بالا رفتن از تپه‌های شنی تا کاوش در قلعه‌های باستانی، اگر در تعطیلات خود به دنبال ماجراجویی باشید، قطر بهترین مکان است.

 وسعت بیابان را تجربه کنید: چه بخواهید یک سافاری در صحرا را تجربه کنید یا فقط برای یک پیک نیک بر فراز تپه های شنی بروید، می توانید آن را در بزرگترین وسعت بیابان شنی قطر، در جنوب غربی این کشور انجام دهید. بازدید از مناظر دراماتیک برای هر بازدید کننده ای ضروری است، زیرا بزرگی بیابانی که در مقابل شما قرار دارد، الهام بخش است.

 سوشی در صحرا؟ برنج سرخ شده کنار دریا؟ - شما می توانید تقریباً هر نوع غذایی را به لطف فضای رو به توسعه این کشور پیدا کنید . اگر دوست دارید غذاهای اصیل را امتحان کنید، منتظر غذاهایی با تأثیرات ایرانی، هندی و آفریقای شمالی باشید و تمرکز زیادی روی غذاهای دریایی تازه از خلیج فارس داشته باشید.

 موزه‌های قطر، خانه آثار باستانی کمیاب هستند و نمای بیرونی بسیاری از این موزه‌ها به اندازه نمایشگاه‌هایشان جذاب است. موزه ملی قطر که به سبک گل رز صحرایی طراحی شده است، یک گالری و موزه هنری است که در ابتدا یک مکان موقت بود اما به دلیل طراحی منحصر به فردش، آن چنان محبوب شد که به یک فضای دائمی نمایشگاه تبدیل شد.

بهترین هتل های قطر

دوحه از دیرباز به عنوان یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان با تجمل و چیزهای زیبا در زندگی همراه بوده است. با رشد روزافزون گردشگران، هتل‌ها در دوحه استانداردهای بسیار بالایی را برای مهمان‌نوازی مجلل تعیین می‌کنند. اما بپردازیم به بهترین هتل های قطر :

- هتل چهار فصل دوحه

- هتل بوتیک سوق واقف

- هتل دوسیت دوحه

- هتل الوادی دوحه

- هتل موندریان دوحه

- هتل سنت رجیس دوحه

ویزای قطر

 برای سفر به قطر می توانید ویزای فرودگاهی یا همان بدو ورود را دریافت کنید. البته تهیه ویزای قطر نیز به صورت آنلاین  وجود آن وجود دارد اما لازمه­ی آن  پرداخت هزینه با ویزاکارت یا مسترکارت است.

هزینه این ویزای توریستی ۱۲۰ دلار بوده و می تواند ۳۰ روزه و یا ۹۰ روزه باشد.

در آخر

جام جهانی فوتبال شبیه هیچ رویداد دیگری نیست. در نتیجه، به نظر می‌رسد که تقاضای شرکت در این رویداد همیشه از عرضه ­ی آن بیشتر است. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان رویای تجربه این رویداد نمادین را خواهند داشت، اما متأسفانه، تنها برای تعداد محدودی فضا وجود دارد. بنابراین برای برداشتن اولین قدم تا تضمین جایگاه خود در تاریخ ورزش، عجله کنید.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه