ارسال به دیگران پرینت

کادو ولنتاین

کادو ولنتاین گرانقیمت “بهاره رهنما” +عکس

امیر خسرو عباسی کدورتی که بین خودش و بهاره رهنما بود را با اهدای یک کادو لاکچری ولنتاین پایان بخشید.

کادو ولنتاین گرانقیمت “بهاره رهنما” +عکس

امیر خسرو عباسی کدورتی که بین خودش و بهاره رهنما بود را با اهدای یک کادو لاکچری ولنتاین پایان بخشید.

حاجی همسر دوم بهاره رهنما با انتشار تصویری جالب از هدیه دادن یک انگشتر گران قیمت به بهاره رهنما به شایعات جدایی پایان داد.

حاجی با کادو ولنتاین گرانقیمت "بهاره رهنما" را گول زد/ عکس

 

 

طلاق بهاره رهنما از حاجی؟

بهاره رهنما در این سال ها حواشی زیادی داشته است زندگی بهاره رهنما با پیمان قاسمخانی بعد از مدتی به پایان رسید . بهاره رهنما در ترکیه نیز حواشی زیادی به راه انداخته است .

او با انتشار یک فیلم در ترکیه حسابی احساسات مردم ایران را برانگیخت .

بهاره رهنما حواشی زیادی برای خودش دست و پا می کند. وی که به هر قیمتی تلاش می کند دیده شود در اینستاگرام جنجال زیادی به پا کرد که باعث واکنش تند بازیگران و مردم شد .

 
 

وی در این مدت با شایعه طلاق مجددش نیز روبرو شد اما همسر رهنما با انتشار یک عکس این شایعه را تکذیب کرد. تا کنون گفته شده امیر خسرو عباسی همسر بازیگر جنجالی بهاره رهنما است که بالاخره بعد از چند روز نبودن با انتشار تصویری دو نفره به شایعات طلاقشان پایان داد.

بهاره رهنما چهره پر حاشیه این روز های اینستاگرام است! ثروتی که بهاره خانم داره نتیجه سی سال زحمت نیست بلکه نتیجه تنها چند سال فعالیت در اینستاگرام است که با تبلیغات گسترده از هرر چیزی توانست درآمد هنگفتی را به دست آورد.

 

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام .الگوی ما کی باید باشد..آین چه رسمی هست شرم بی آبرویی رو بازیگران به نسل حال نشان میدهند امروز شوهر کردن .فردا طلاق می گیرند..فوری شوهر می کند بهار راهنما هم.سن مادر بزرگ من است خجالت بکش..تو آبروی هر چه زن هست بردی

    • ناشناس ارسالی در

      خداروشکرتاکورشودهرانکه نتوان دیدخوشی مردم را.بروبمیراونی که ازدارایی ودسترنج مردم دلپیچه گرفتی وجزخاله زنک بازی ودخالت وقضاوت زندگی مردم غلطی نمیکنییییی.به امیدبهترین روزها برای همه انسانهای صلح جووصلح دوست .الهی شکرهرگزتاجایی که میشه همدیگروتحمل کنییدکه باطلاق عرش الهی بلرزه درمیاد

    • ناشناس ارسالی در

      الاهی شکراونم که خوش باشه خوبه منکه خوشحالم که خوشه این دولت جزدزدی وقارت مال مردم هیچی نداره اونم که داره دوقرون به هرنحوی برای خودش کارمیکنه حسودی میکنین چیکاربنده خدادارین حسودیتون میشه ی زن موفق رومیبینین واقعاکه منکه تحسینش میکنم منتظردوقرون یارانه دولت نیس که دهنش به بوبیادخودزن فعالیه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه