ارسال به دیگران پرینت

کشف برنج تقلبی در یزد

از یک واحد متخلف قریب به ۵۵۰ کیلوگرم برنج تقلبی کشف و توقیف شد و همچنین پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

کشف برنج تقلبی در یزد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از کشف و ضبط مقادیری برنج تقلبی از فروشگاه‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی اکبر مختاری گفت: در چارچوب سیاست‌های تعزیرات حکومتی و همچنین برخورد با متخلفان و محتکران اقتصادی، کارشناس تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف و جهاد کشاورزی در قالب گشت مشترک از چندین فروشگاه زنجیره‌ای بازدید به عمل آوردند.کشف برنج تقلبی در یزد

وی افزود: از یک واحد متخلف قریب به ۵۵۰ کیلوگرم برنج تقلبی کشف و توقیف شد و همچنین پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

مختاری با اشاره به عزم جدی تعزیرات حکومتی در برخورد با پدیده تقلب به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با شماره ۱۲۴ سازمان صمت اعلام تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تصریح کرد: مبدأ کلیه برنج‌های تقلبی کشف شده در سطح استان یزد به یکی از استان‌های همجوار ختم شده که برای آن‌ها پرونده تشکیل و تحت تعقیب قرار گرفته اند.

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ایرانی ارسالی در

      اصلاتوضیح دادندکه برنج قلابی چگونه است وچگونه تهیه میشود؟فقط گفت تعزیرات حکومتی بااین شخص برخوردمیکند.حالامنظورش برخوردوتصادف یاجریمه صدهزارتومانی واسش درنطرگرفته شود.

    • ناشناس ارسالی در

      دیگه کشوری که از مدار کنترل خارج بشه وبرنج اینطوری گرون بشه درش تغلب براشون سود زیادی داره بهتر نیست دولت محترم همانطور که در بعضی از مسئله ها سماجت دارید وپیگیری میکنید این قیمت ها ومرغوبیت کالا ها را رصد کنید اصلا هر هفته به مراکز تولید کننده مواد غذایی بصورت زنده که مردم هم ببینند بروید تا مردم بدانند در سبد غذایشون چی هست

    • بدری ارسالی در

      برنج تقلبی دیگه چه جوریه از کجا بفهمیم تقلب‌های یا نیست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه