ارسال به دیگران پرینت

ایران | وزیر راه و شهرسازی | توئیتر | قفقاز

رستم قاسمی: برخی در خصوص سفرم به جمهوری آذربایجان شیطنت کردند | به زودی نقشه ترانزیتی منطقه قفقاز کاملا تغییر خواهد کرد

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ساخت پل استراتژیک آستاراچای را یکی از دستاوردهای مهم سفر به جمهوری آذربایجان دانست و گفت: کسانی که در این خصوص شیطنت کردند بدانند هیچ راهی برای ایران بسته نمی‌ماند.

رستم قاسمی: برخی در خصوص سفرم به جمهوری آذربایجان شیطنت کردند | به زودی نقشه ترانزیتی منطقه قفقاز کاملا تغییر خواهد کرد

وزیر راه و شهرسازی ساخت پل استراتژیک آستاراچای را یکی از دستاوردهای مهم سفر به جمهوری آذربایجان دانست و گفت: کسانی که در این خصوص شیطنت کردند بدانند هیچ راهی برای ایران بسته نمی‌ماند.

«رستم قاسمی»‌ در پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به نتایج سفر اخیر به جمهوری آذربایجان،‌ بر تقویت دیپلماسی حمل‌و نقل و رفع موانع در این مسیر تاکید کرد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «ساخت پل استراتژیک آستاراچای یکی از دستاوردهای مهم سفر جمهوری آذربایجان بود؛ اتصال ایران به قفقاز، روسیه و شمال اروپا، قطعا تحول بزرگی را در دیپلماسی حمل‌ونقل و اقتدار بین‌المللی ایران، به وجود خواهد آورد. قول داده بودم که هیچ راهی برای ایران بسته نخواهد ماند.»

قاسمی افزود: «‌همچنین با مأموریت ویژه‌ای که به معاونین وزارتخانه داده شد، مشکل مسیر نوردوز به ارمنستان و کریدور قفقاز رفع و به زودی نیز نقشه ترانزیتی آن منطقه کاملا تغییرخواهد کرد. کسانی که در این خصوص شیطنت کردند بدانند هیچ راهی برای ما بسته نمی‌ماند اما پل‌های شکسته پشت سر آنها به سادگی ترمیم نخواهد شد.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه