ارسال به دیگران پرینت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

شهروندان زنجانی استقبال خوبی از اکران فیلم های جشنواره فجر دارند

زنجان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: شهروندان زنجانی استقبال خوبی از اکران فیلم های جشنواره فجر دارند.

شهروندان زنجانی استقبال خوبی از اکران فیلم های جشنواره فجر دارند

امرالله حسنی در حاشیه بازدید از نحوه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سینما بهمن زنجان گفت: ما امسال چهلمین جشنواره فیلم فجر را داریم که نهمین جشنواره استانی است.

وی گفت: از ۲۲ فیلمی که به سودای سیمرغ راه یافته است، اکران ۱۶ فیلم از دیروز در زنجان و در دو سینمای روشا و بهمن آغاز شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اکران فیلم‌ها از ۱۵ بهمن آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد، گفت: خوشبختانه استقبال مردم از اکران فیلم‌ها بالا بوده و این نشانه فرهیختگی مردم است.

حسنی با تاکید بر تبلیغ بیشتر این رویداد فرهنگی توسط رسانه‌ها بیان کرد: این امر موجب تشویق و آگاهی بیشتر مردم درباره جشنواره و حضور آنها خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در حوزه فرهنگ باید هم افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی صورت گیرد و از ظرفیت‌های همه استفاده شود چون یک پای کار دستگاه‌های فرهنگی هستند.

حسنی درباره پخش فیلم در شهرستان‌ها نیز گفت: برای پخش فیلم باید یک سری زیرساخت‌ها فراهم شود، اما باید کمک کنیم، نگاهی که نسبت به فیلم در شهرستان‌های دیگر است، تغییر کند که همین امر در تغییر دیدگاه متولیان فرهنگی و همت بیشتر آنها برای ساخت سینماتاثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: به عقیده من مطبوعات باید صدای مردم باشد نه صدای مسئولان و اگر بتوانیم فرهنگ مطالبه‌گری صحیح را ترویج دهیم، مردم نیز مطالبه درستی از مسئولان خواهند داشت.

حسنی افزود: برای مثال در بحث فساد اقتصادی و یا هر تخلف دیگری، اگر مطبوعات فرای مسائل حزبی و سیاسی پای کار باشند و فرهنگ مطالبه‌گری را ارتقا دهند، قطعاً مردم نیز همین رویاه را در پیش خواهند گرفت.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه