ارسال به دیگران پرینت

علی رمضانی:

جشن ملی ۱۴۰۰ در شبکه شاد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از ایجاد پنجره‌ای با عنوان «جشن ملی ۱۴۰۰» به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر از ابتدای آغاز این ایام، در صفحه اصلی پیام رسان شاد خبر داد.

جشن ملی ۱۴۰۰ در شبکه شاد برگزار می‌شود

علی رمضانی  در این باره اظهار کرد: ایجاد بسته جشن ملی ۱۴۰۰ در پیام رسان شاد با رویکرد آگاه سازی، بصیرت افزایی، نشاط آفرینی و دانش آموز محوری طراحی شده و هدف از آن ایجاد نشاط، آگاهی و مواجهه هوشمندانه دانش آموزان با رویدادها و پدیده‌های سیاسی و اجتماعی است.

وی افزود: به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر از ابتدای این ایام مبارک، در صفحه اصلی پیام رسان شاد، پنجره‌ای با عنوان «جشن ملی ۱۴۰۰» با ابتکار اداره کل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی و با کمک همکاران فنی شاد، طراحی و رونمایی شد.مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در این فضا چندین کانال مرتبط با ایام دهه مبارک فجر راه‌اندازی و با تولید محتوای مناسب قابل استفاده برای دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان آغاز به کار کرد گفت: مخاطبان می توانند در این  روزها با دنبال‌کردن کانال‌های ما، اطلاعات خود را درباره رویدادهای انقلاب، دستاوردهای آن و رژیم پهلوی بالا ببرند، آن هم با ماجراهای دسته‌اولی که در قالب محصولات مختلف به تصویر کشیده شده‌اند.

 

 

جشن ملی ۱۴۰۰ در شبکه شاد برگزار می‌شود

رمضانی افزود: علاوه بر این حتما برای نوجوانان جالب است بدانند که کشورمان ایران بعد از انقلاب اسلامی چه پیشرفت‌هایی داشته و چه افتخاراتی کسب کرده است. کانال «قله‌های افتخار» نیز به معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، نظامی، دفاعی، ورزشی و .... پرداخته و در واقع پیشنهادهایی برای کسانی است که می‌خواهند از حقایق ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی بیشتر بدانند. کانال‌های دیگری نیز در این صفحه راه‌اندازی شده است.

 وی اضافه کرد: در واقع این اقدام با رویکرد، آگاه سازی، بصیرت افزایی، نشاط آفرینی و دانش آموز محوری طراحی شده و هدف از آن ایجاد نشاط و آگاهی و مواجهه هوشمندانه دانش آموزان با رویدادهای و پدیده‌های سیاسی و اجتماعی است.

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه