ارسال به دیگران پرینت

دستگیری زنی که ۵۵ میلیارد تومان کلاهبرداری کرد

جانشین رئیس پلیس تهران از دستگیر زنی خبر داد که با ترفند تاسیس شرکت خصوصی از شهروندان ۵۵ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.

دستگیری زنی که ۵۵ میلیارد تومان کلاهبرداری کرد

سردار حمید هداوند گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای به قرارگاه جلب پلیس پیشگیری تهران بزرگ مبنی بر بازداشت یک زن کلاهبردار، شناسایی مخفیگاه متهم و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: متهم در سال ۱۳۹۱ تحت پوشش شرکت فروش اتوبوس اقدام به تاسیس شرکت خصوصی در شهر تهران کرده و با تبلیغ ذی نفوذ بودن در دستگاه‌های اجرائی و توانایی واگذاری اتوبوس با برند شرکت‌های معروف جهانی، اقدام به جذب مشتری و دریافت مبالغ هنگفتی از شهروندان کرده بود.

جانشین رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه متهم پس از کلاهبرداری با هویت جعلی به زندگی مخفیانه پرداخته و به طور مرتب محل سکونتش را تغییر می‌داد، تصریح کرد: مخفیگاه متهم در محله بریانک شناسایی و درعملیاتی دستگیر شد.

وی افزود: متهم با ۲۰ شاکی روانه مرجع قضائی شد و ارزش کلاهبرداری انجام شده ۵۵ میلیارد تومان است.

 

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ایرانی ارسالی در

      بارهاگفتم،اگرمیخواهید جرم وجنایت درکشورکم شود بایدشیوه نگهداری اززندانیان راتغییروسخت گیری کردتامجرم ازترس زندان ، جرمی مرتکب نشود.حال ببین چه اتفاقی درزندانهاافتاده که طرف بافکرآسوده چندوقتی رادرهتل، ببخشیددرزندان بسرمیبرندوزنان ازمردان درجرم وکلاهبرداری پیشی گرفتند.شیوه رفتاروشیوه برخوردبازندانیان رابایدتغییرداد وبجای هتل برای مجرمان بایدزندان وعذاب باشدنه هتل وغذا

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه