ارسال به دیگران پرینت

شیوع ویروس کرونا | پروتکل های بهداشتی

مسابقات اسکی در پیست دیزین تعطیل شد

مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرزاعلام کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، انجام رقابت های اسکی در این پیست تعطیل شد.

مسابقات اسکی در پیست دیزین تعطیل شد

صادق کلهر روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: قرار بود که رقابت های زیر ۱۶ سال و یک سری مسابقات داخلی در این پیست برگزار  شود که به دنبال شیوع ویروس کرونا و طی نامه ای از سوی فدراسیون تا اواخر بهمن  انجام مسابقات در این پیست تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری رقابت ها باید منتظر اعلام فدراسیون و شرایط استان باشیم، اظهار داشت: این در حالی است که مردم و ورزشکاران در پیست با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور می یابند.

کلهر ادامه داد: با روشن شدن وضعیت استان از نظر ویروس کرونا تصمیمات لازم در خصوص برگزاری رقابت ها و نحوه حضور ورزشکاران اتخاذ خواهد شد.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.

ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه