ارسال به دیگران پرینت

کمبود آب | وزارت نیرو | شهرکرد

نماینده مجلس: بازگشایی سد زاینده‌رود یک تصمیم غلط بود

احمد راستینه نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازگشایی سد زاینده‌رود با هماهنگی مسئولان این استان صورت نگرفته است، گفت: این بازگشایی یک تصمیم یکطرفه و غلط بوده است، مسئولان صدای تانکرهای آبرسانی به شهرکرد را بشنوند.


نماینده مجلس: بازگشایی سد زاینده‌رود یک تصمیم غلط بود

احمد راستینه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازگشایی سد زاینده‌رود در شرایط فعلی، اظهار کرد: این بازگشایی یک تصمیم غلط بود، این گلایه به وزارت نیرو انعکاس داده شده است و قطعا تذکرات لازم را به وزیر نیرو خواهیم داد، حقوق مردم این استان به‌صورت ویژه توسط مسئولان پیگیری می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم استان نگرانی از بابت کمبود آب نداشته باشند، ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای پروژه آبرسانی بن به بروجن تخصیص پیدا کرده است، با تکمیل این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۱ مشکل تنش آبی در این استان حل و کام مردم شیرین خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازگشایی سد زاینده‌رود با هماهنگی مسئولان چهارمحال و بختیاری صورت نگرفته است، تاکید کرد: این بازگشایی یک تصمیم یکطرفه و غلط بوده است، قطعا این موضوع از طریق مجلس شورای اسلامی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

راستینه تصریح کرد: امیدواریم مسئولان صدای تانکرهایی که در حال آبرسانی به مردم شهرکرد هستند را بشنوند، مردم به‌علت تنش آبی با قطعی و کمبود آب مواجه شده‌اند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      کاش صدای پمپ هایی که آب زاینده رود را به ارتفاعات سامان برای کشت بادام در هزاران هکتار می رساند را هم بشنوی ،آقای نماینده،خوب می دانی که در روستاهای آبادچی ،بردشاه ،یانچشمه ،مارکده ،قره قوش ،پل زمانخان وشهر سامان وبن چقدر درخت کبوده ،گردو وبادام کاشته اید وزمینهای بایر را با کاشت درخت به عنوان زمین باغی به مردم می فروشید ،پس اگر خیلی ها نمی دانند وفکر می کنند شما حقیقت را می گویید ،عده ای هم موارد ذکر شده را از نزدیک می بینند ،پس منصف باش آقای نماینده

    • ایرانی ارسالی در

      اصفهان لایق زاینده رودنیست.

    • ناشناس ارسالی در

      آقای راستینه :شماهنوزآب اصفهان دربدنتان جاری است .حق دارین ناراحت باشین

    • ناشناس ارسالی در

      دروغگ .. همه کوههای بن و سامان را کاشتیم دیگه بیابون نداریم خودت شب خوابیدی یه کم فکر کن به این جمله هات همه دنیا با گوگل آرت میبینن صد هزار هکتار باغ جدید را نمیشه قایم کرد چهارمحال به اصفهان و اصفهان به چهارمحال زندست اگر مثل تویی بذارن

    • حسین ارسالی در

      خدا کنه اصفهانیها قدر این آب رو بدونند و کشاورزای اصفهانی توی پائین دست اصفهان، اونهم توی حاشیه کویر!!!!‌ دوباره برنج کاری ، راه نندازند، چقدر آدم باید منفعت طلب باشه که توی یه استان کویری و گرم و خشک محصولات غرق آبی کشت کنه...؛ بعدش میریزن توی خیابون میگن که زاینده رود ما آب نداره..؛ این آب حتی یه قطره اش هم مال اصفهان نیست و سرچشمه اش از کوههای استان مجاور و ارتفاعات میره پشت سد جمع میشه...؛

    • محمد ارسالی در

      باید حداقل آبرهای استان چهار محال با تمام همت بارور شود چون حیات مردمان زیادی با بسته است

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه