ارسال به دیگران پرینت

کرونا:

وزیر بهداشت هم منتقد عملکرد ستاد ملی کرونا شد| پیشنهاد محدودیت می‌دهیم اما تصویب نمی‌کنند

وزیر بهداشت فاش کرده که این وزارتخانه پیشنهادهایی مبنی بر اعمال محدودیت به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه می‌دهد ولی ستاد قبول نمی‌کند!

وزیر بهداشت هم منتقد عملکرد ستاد ملی کرونا شد| پیشنهاد محدودیت می‌دهیم اما تصویب نمی‌کنند

وزیر بهداشت هم نسبت به عملکرد ضعیف ستاد ملی کرونا در جریان موج ششم کرونا انتقاد کرده است.

بهرام عین‌اللهی گفته «وقتی وضعیت به پیک برسد قرنطینه هوشمند دیگر ارزشی ندارد و باید محدودیت کامل ایجاد شود». او افزوده «مرتب پیشنهادات را با توجه به شرایط گرفتاری به ستاد ملی کرونا می‌دهیم ولی یک بخشی مصوب می‌شود و یک بخشی مصوب نمی‌شود».

▪️به نقل از مهر، وزیر بهداشت افزوده «در زمینه قرنطینه هم ما پیشنهاد می‌دهیم و ستاد کرونا با توجه به شرایط کشور باید در این زمینه تصمیم بگیرد. جلسه بعدی ستاد ملی کرونا شنبه هفته آینده برگزار می‌شود».

از ابتدای اعلام رسمی سویه امیکرون کرونا، وزارت بهداشت برای جلوگیری از انتشار گسترده این ویروس، پیشنهاد اعمال محدودیت‌های فوری را به ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست ابراهیم رئیسی ارائه کرد؛ ولی رئیسی و ستاد نه تنها مصوب نمی‌کردند بلکه اقدام به بازگشایی‌های گسترده هم می‌کردند که نتیجه اقدامات آنها موج ششم کرونا شد.

با وجود هشدارهای جدی متخصصان چه قبل و چه بعد از ورود به موج ششم، رئیسی هیچ توجهی به آنها نمی‌کند. در حالی که روزانه آمار مبتلایان به صورت تصاعدی بالا می‌رود، همچنان رئیسی بر نظرات خود پافشاری و از اعمال محدودیت‌ها در سطح جامعه خودداری می‌کند؛ اما برای سفرهای استانی خودش و تشکیل جلسات مجلس محدودیت اعمال کرده است!

 

منبع : روزاروز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه