ارسال به دیگران پرینت

موهای فر فری سپیده خداوردی | اینستاگرام سپیده خداوردی

استایل جدید“سپیده خداوردی” با موهای فرفری

سپیده خداوردی تصویری را از خود با یک استایل خاص و موهای فر فری که چهره او را بسیار زشت کرده منتشر کرد.

استایل جدید“سپیده خداوردی” با موهای فرفری

سپیده خداوردی بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری عجیب را از چهره خود با موهایی که او را بسیار زشت کرده به اشتراک گذاشت.

ابراز احساسات «سپیده خداوردی» هنگام رونمایی از سریال شهید شهریاری

سریال «صبح آخرین روز» چند روز دیگر از شبکه دو سیما پخش خودش را آغاز می‌کند؛ سریالی که دیدنِ گوشه‌ای از آن، اشک‌های همسر شهید و بازیگرش را درآورد.

سریال «صبح آخرین روز» با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان در امتدادِ سیاست‌های رونق سریال‌های استانی تلویزیون، به زندگی شهید مجید شهریاری می‌پردازد. نامی مطرح و برجسته در عرصه علمی کشور که استاد دانشگاه شهید بهشتی، فیزیک‌دان و دانشمند هسته‌ای متولد زنجان بود.

زندگی پر فراز و نشیب و شخصیت علمی شهید شهریاری دستمایه ساخت این سریال قرار گرفت؛ اثری در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد است که تولید آن از اواخر مرداد ماه در زنجان آغاز و اردیبهشت‌ماه به پایان رسید. زندگی شهید شهریاری از بدو تولد تا شهادت به تصویر کشیده شده است.

داستان این سریال از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و به گذشته برمی‌گردد و ۴۶ سال زندگی او را روایت می‌کند. شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

در جریان رونمایی از سریال اتفاقات جالبی افتاد که یکی از آن‌ها لحظات احساسی همسر شهید و بازیگری بود که نقش همسر شهید را در سریال «صبح آخرین روز» ایفا می‌کند. بهجت قاسمی (همسر شهید) در کنار سپیده خداوردی نشسته بودند و در هنگام تماشای گوشه‌ای از سریال هر دو حال‌شان منقلب شد.

بعد از رونمایی به سراغ دکتر بهجت قاسمی همسر شهید شهریاری، سپیده خداوردی بازیگر سریال و حسین تبریزی کارگردان رفتیم و آن‌ها در جلوی دوربین تسنیم به نکاتی اشاره کردند؛ گفت‌وگو با سپیده خداوردی و لحظات احساسی و البته بغض و گریه او شروع شد.

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه