ارسال به دیگران پرینت

کیهان | تیم منچستریونایتد | کثافتکاری بازیکن تیم ملی

تجلیل کیهان از برخورد تیم منچستریونایتد با یک بازیکن | چرا در کشورما با کثافتکاری بازیکن تیم ملی برخورد نکردید؟

برخورد این روزهای باشگاه منچستر یونایتد به عنوان یک باشگاه شناخته‌شده در دنیای فوتبال با بازیکن ۲۰ ساله‌اش، بار دیگر لزوم توجه به مسایل اخلاقی را در فوتبال حرفه‌ای گوشزد کرد.

تجلیل کیهان از برخورد تیم منچستریونایتد با یک بازیکن |  چرا در کشورما با کثافتکاری بازیکن تیم ملی برخورد نکردید؟

روزنامه کیهان نوشت:

- برخورد این روزهای باشگاه منچستر یونایتد به عنوان یک باشگاه شناخته‌شده در دنیای فوتبال با بازیکن ۲۰ ساله‌اش، بار دیگر لزوم توجه به مسایل اخلاقی را در فوتبال حرفه‌ای گوشزد کرد. 

- چند روز قبل بود که باشگاه منچستریونایتد، با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که میسون‌گرینوود تا اطلاع ثانوی اجازه شرکت در تمرینات این تیم حضور پیدا نخواهد کرد

- این تصمیم باشگاه به دنبال متهم شدن‌گرینوود به ضرب و شتم و آزار جنسی یک زن جوان که خودش را نامزدگرینوود معرفی کرده‌، صورت گرفته است. این زن انگلیسی با انتشار تصاویری از صورت خون‌آلود و آثار کبودی روی بدنش، مدعی شد که بازیکن 20 ساله شیاطین سرخ او را مورد ضرب و شتم قرارداده است.

- همین چند روز قبل رفتاری زشت از سوی مدافع تیم ملی سر زند که معنایی جز هنجار شکنی و رفتار ضد آرمان‌های ملی و مردمی و عادی ‌سازی و شکستن قبح بسیاری از آلودگی‌ها و کثافتکاری‌ها، آن هم در حریم تیم ملی نداشت.

 

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • صادق ارسالی در

      کیهان هم ضد کنعانی زاده در آمد پیوند استقلال با کیهان مبارک به پا ی هم پیر شوید

    • عیوض حمیدی ازمراغه ارسالی در

      شما اگر شرف دارین به یقه سفید ها به اختلاس گرا به آقازاده ها به ساشا سبحانی و...
      وغیره مرغ همسایه غاز است که چی ..عمو فساد و دزدی وفحشا بیداد میکند امان از کسی که خواب بودن بنفع اش است اون کی چیزی نیست .بداد مردم برسین همش شده حقوق کارمند وغیره ملت عادی انرو هم ندارن .احتیاج مادر اختراعست اون که چیزی نیست..

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه