ارسال به دیگران پرینت

رعنا آزادی | رعنا ازادی ور همسر مهدی پاکدل

ژست های عجیب و ترسناک رعنا آزادی ور در جشنواره فجر! + ویدئو

ژست های رعنا آزادی ور بازیگر فیلم «مرد بازنده» مقابل دوربین عکاسان در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر سوژه شد.

 ژست های عجیب و ترسناک رعنا آزادی ور در جشنواره فجر! + ویدئو

 در ویدئوی زیر می بینید که رعنا ازادی ور همسر مهدی پاکدل چطور مانتوی خود را با سرعت اینور و آنور می کند و عکس های عجیب می گیرد.

مهدویان در نشست خبری «مرد بازنده» درباره پرکاری‌اش با وجود کم‌کار شدن بسیاری از فیلم‌سازان: اگر به همه پیشنهادات خوب پاسخ بدهم باید بیشتر هم فیلم بسازم.

روز نخست جشنواره فجر ۱۴۰۰ با حواشی فراوانی روبرو شد.

در حالی که قرار بود با اعمال محدویت‌های هوشمند وارد چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شویم اما شلوغی سالن نشست‌های خبری جشنواره چیز دیگری می‌گوید.

 
از رییس سازمان سینمایی که خودش تا چند وقت پیش به کرونا مبتلا بوده و دبیری که همین حالا بابت اومیکرون در قرنطینه است، بعید بود کرونا را اینطور شوخی بگیرند و بچه‌های مردم را به چنین خطری بیندازند.

بیوگرافی رعنا آزادی ور

(متولد 17 فروردین 1362 در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

 

وی به شدت گزیده کار و محتاط است است و در انتخاب نقش ها دقت کافی را انجام می دهد او در جشنواره فیلم فجر 93 با سه “فیلم خانه دختر”، “داره صبح میشه” و “این سیب هم برای تو “حضور موفقی داشت که در فیلم خانه ی دختر نقش دختری را ایفا می کند که به دلیل سوظن خانواده نامزدش به دوشیزه بودن او مسیر زندگی اش عوض می شود. وی در جشنواره فیلم فجر 94 هم با فیلم خشم و هیاهو چهارمین تجربه کارگردانی هومن سیدی حاضر خواهد شد.

 

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل تاکنون هیچ واکنش مستقیمی به ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور نشان نداده، اما ساعاتی پس از اعلام رسمی ازدواج آزادی ور و پاکدل، استوری از عدالت اجتماعی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

 

 

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه