ارسال به دیگران پرینت

حقایقی کمتر گفته شده درباره زندگی آنجلینا جولی

حقایق عجیبی از زندگی آنجلینا جولی که شاید ندانید

آنجلینا جولی یکی از بهترین و مشهورترین بازیگران هالیوودی در جهان است. رازها و حقایقی در زندگی جولی نهفته است که برای طرفدارانش جالب خواهد بود.

حقایق عجیبی از زندگی آنجلینا جولی که شاید ندانید

حقایقی کمتر گفته شده درباره زندگی آنجلینا جولی

بعضی از سلبریتی ها در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند و مردم در کل دنیا دوست دارند که اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ ها داشته باشند. یکی از همین افراد آنجلینا جولی است که در نقاط مختلف دنیا افراد زیادی پیگیر زندگی او هستند. در این قسمت از چهره ها قصد داریم حقایقی از زندگی آنجلینا جولی را به شما معرفی کنیم که شاید خیلی از شما؛ هرگز فکرش را هم نمی کردید.

 

او دختر دو بازیگر هالیوودی است

آنجلینا جولی در سال 1975 متولد شده است. پدر او جان ویت؛ یک بازیگر بود که برنده اسکار هم شده است، مادر او نیز در زمینه بازیگری فعالیت می‌ کرد. این دو هنرمند توانستند یک هنرمند دیگر به این دنیا تحویل دهند. نام مادر آنجلینا جولی، مارچلین برتراند بود.

به خاطر ظاهرش مدرسه را ترک کرد

اکنون آنجلینا جولی یکی از زیباترین زنان دنیا شناخته می‌ شود؛ اما در دوران مدرسه به خاطر ظاهری که داشت، مورد هجوم و حمله دیگران قرار می گرفت و مدام در تیررس نگاه ها بود. جولی لاغر بود و شاید دیگران او را بخاطر لاغری زیاد مسخره می‌ کردند. این موضوع به او فشار روانی زیادی وارد می کرد و در همان دوران بود که پدرش؛ او و مادرش را ترک کرده بود و شرایط برایش سخت‌تر شده بود و تصمیم به ترک مدرسه گرفت.

آنجلینا جولی

او تا به حال یک اسکار و سه جایزه گلدن گلاب برنده شده است

آنجلینا جولی موفقیت‌ های زیادی را رقم زده و در فیلم‌ های بسیار زیادی بازی کرده و توانسته سه جایزه گلدن گلوب و یک جایزه اسکار را برنده شود که نشان دهنده تلاش‌ ها و استعداد بالای او در این زمینه می باشد.

او تا به حال دو بار جراحی سینه داشته است

مادر آنجلینا جولی در سن جوانی به خاطر سرطان تخمدان و سرطان سینه از دنیا رفت و مادربزرگ او هم به سرطان تخمدان مبتلا بود. خاله آنجلینا جولی هم به خاطر سرطان سینه از دنیا رفت. آنجلینا جولی تست های فراوانی داد و متوجه شد که 87 درصد خطر ابتلا به سرطان سینه را به خاطر مشکلات ژنتیکی دارد و به همین دلیل تا به حال دو بار جراحی سینه انجام داده تا بتواند از این مسئله جلوگیری کند.

‌آنجلینا جولی گواهینامه خلبانی دارد

شاید باورتان نشود؛ اما جولی در زمینه خلبانی هم استعداد بسیار بالایی دارد و در سال 2004 گواهینامه خلبانی اش را گرفته است.

حقایق زندگی آنجلینا جولی

او در مورد اعتیادش به دارو خیلی صادقانه صحبت کرد

آنجلینا جولی در بین عموم مردم اعلام کرد که به دارو معتاد شده بود و این اتفاق زمانی رخ داد که تازه بازیگر شده بود؛ یعنی دقیقا اوایل 20 سالگی که آن دوران را نقاط تاریک زندگی‌ اش می‌داند.

او هیچ جراحی زیبایی نداشته است

در طول سال های مختلف شایعات زیادی در مورد زیبایی لب و جراحی لیفت صورت و اقدامات متفاوت توسط آنجلینا جولی شنیده شد؛ اما خودش هیچ کدام از این خبر ها را تایید نکرده است.

عادت به جمع کردن چاقو دارد

او به این قضیه علاقه مند است و از سن 12 سالگی شروع به جمع کردن چاقوها کرده است و اکنون مجموعه عظیمی از آن ها را در اختیار دارد.

صحنه های اکشن را خودش بازی می کند

آنجلینا جولی عاشق فیلم های اکشن است؛ بنابراین زمانی که در این فیلم ها بازی می‌ کند، این صحنه‌ ها را خودش ایفای نقش می‌ کند و از بدلکار کمک نمی گیرد.

صحنه های اکشن آنجلینا جولی

در اوایل دهه 90؛ تعدادی موزیک ویدئو بازی کرد

شاید خیلی ها این موضوع را در خاطر نداشته باشند اما در سال‌ های اولیه که وارد صنعت سینما و تلویزیون شده بود، کارش را از بازی در موزیک ویدیو ها شروع کرد.

او شش فرزند دارد

آنجلینا جولی مادر شش فرزند است. البته سه تای آن ها فرزند بردپیت هستند و سه نفر دیگر را به سرپرستی گرفته است. او عاشق سفر کردن با فرزندانش است و همیشه زمان زیادی را در کنار آن ها سپری می‌ کند.

او جزو افراد حامی است

او به خاطر اقدامات بشردوستانه اش جوایز زیادی را دریافت کرده است. آنجلینا جولی تا به حال اقدامات انسان دوستانه زیادی انجام داده و در کل دنیا به این موضوع معروف و مشهور است و به خاطر همین، از کشور های مختلف به صورت بین‌المللی جوایز زیادی دریافت کرده است.

جولی نویسنده و کارگردان نیز هست

آنجلینا جولی در دهه گذشته استعدادش را در زمینه نویسندگی، تهیه ‌کنندگی و کارگردانی هم کشف کرده و به این شغل ها نیز در کنار بازیگری می پردازد.

او قدرتمند ترین زن دنیا در صنعت سرگرمی محسوب می‌ شود

آنجلینا جولی تا به حال چند بار، عنوان قدرتمندترین زن در صنعت های مختلف از جمله صنعت فیلم سازی و سرگرمی به او تعلق گرفته است.

 

منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه