ارسال به دیگران پرینت

مصاحبه جدید و نهایی رونالدو در مورد ازدواجش

تصمیم جدید رونالدو برای ازدواج اعلام شد

پس از انتشار تصاویر جشن تولد لاکچری جورجرینا، نامزد رونالدو، این مصاحبه ی کریستین در مورد ازدواجش بود که بار دیگر تیتر اخبار پربازدید شد.

تصمیم جدید رونالدو برای ازدواج اعلام شد

مصاحبه جدید و نهایی رونالدو در مورد ازدواجش

کریس رونالدو، پس از تولد لاکچری که برای نامزدش جورجینا در امارات برگزار کرد با مصاحبه ای خاص در مورد تصمیمش برای ازدواج، بار دیگر تیتر برتر اخبار روز دنیا را به خود اختصاص داد.

 

رونالدو در پاسخ به سؤال تصمیم نهایی اش برای ازدواج گفت:

من همیشه با جورجینا در مورد این مسئله صحبت می کنم و او(جورجینا) خوب میداند که منظورم چیست. من 1000 درصد با جورجینا ازدواج خواهم کرد، و این اتفاق شاید در عرض یک سال، 6 ماه و یا حتی یک ماه آینده بیفتد و بالاخره این اتفاق خواهد افتاد.

این مصاحبه ی کریستین رونالدو جدی بودن تصمیم او برای ازدواج با جورجینا را واضح تر از همیشه نشان داد.

کریستین رونالدو و جورجینا

تولد حسرت برانگیز نامزد کریستین رونالدو در دبی

یکی دو رور پیش بود که تصاویر و ویدئوهای سورپرایز فوق‌العاده لاکچری کریستین رونالدو برای تولد نامزدش جورجینا، مثل یک ویروس تمام فضای مجازی را پر کرد. تصاویری از حک شدن عکسهای جورجینای 28 ساله روی برج خلیفه و بعد از آن هم جشن تولدی لاکچری که مثل همیشه به شکل خانوادگی و با حضور بچه ها برگزار شد.

حالا این تصاویر که همچنان مثل روز اول انتشار، داغ و وایرال هستند به عنوان تصاویر تولد حسرت برانگیز جورجینا دست بدست می شوند و بسیاری از خبرگزاری ها تیتر جالب "نامزد کریستین رونالدو دل همه زنان دنیا را آب کرد" را برایش انتخاب کرده اند.

کریس رونالدو، به مناسبت تولد 28 سالگی نامزدش، عکسی از چهره او و پیامی در زیر عکس روی بلندترین ساختمان جهان به نمایش در آورد. ستاره بی نظیر فوتبال جهان، با انتشار این تصاویر در اینستاگرامش به زبان پرتغالی نوشت:"خیلی تبریک می‌گویم عشق من"

تولد نامزد رونالدو در دبی

سورپرایز لاکچری کریستین رونالدو برای تولد نامزدش

طبق اطلاعات موجود پیداست که هزینه پیام تبلیغاتی و هر نوع آگهی روی برج یعنی در قسمت نمای برج خلیفه، برای هر 3 دقیقه مبلغی در حدود 50000 پوند است. البته این مبلغ آخر هفته ها متفاوت و بیشتر است.

منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه