ارسال به دیگران پرینت

درک شخصیت افراد | تست شخصیتی

یک پنجره را انتخاب کنید، سپس شخصیت خود را متوجه شوید !

این تست شخصیت برای درک نحوه عملکرد ناخودآگاه شما و چگونگی شخصیت عمیق شما طراحی شده است.

یک پنجره را انتخاب کنید، سپس شخصیت خود را متوجه شوید !

درک شخصیت افراد جالب است و راه های زیادی برای شناخت آن وجود دارد. تست های مخصوص که معمولا توسط روانشناسان انجام می شود و تعدادی از شرکت ها نیز از این تست ها برای استخدام کارمندان خود استفاده می کنند، یکی از آنهاست. بنابراین یک تست شخصیتی ساده ممکن است حقایق عمیق تری را در مورد شما نشان دهد که از آن بی اطلاع باشید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پنجره از پنج پنجره تصویر را انتخاب کنید.

1. پنجره 1

شما فردی هستید که دوست دارید معاشرت کنید و دارای ویژگی های رهبری و همچنین حسابگری هستید. دوست ندارید به شما دستور بدهند و انجام کار خودتان آسانتر از انجام کار از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر است. از بیان افکار خود دریغ نمی کنید.

2. پنجره 2

شما عاشق گذراندن وقت با خانواده خود هستید و همیشه خانواده را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار می دهید، اما در محل کار کمی رقابتی هستید. شما در لحظه زندگی می کنید و می دانید چگونه از همه چیز بهترین استفاده را ببرید. همکاران و دوستان، شما را فردی مودب و حساس می شناسند، اما گاهی اوقات بیش از حد حساس می شوید که ممکن است غیرقابل تصور باشد.

3. پنجره 3

شما روحیه مستقلی دارید که مطابق با هنجارهای جامعه نیست؛ در بیشتر زمینه های زندگی خوب عمل می کنید و در هنر انجام چند کار تسلط دارید. شما منظم هستید و در تحت تاثیر قرار دادن مردم با روش ها و هوش خود مهارت دارید. فردی وفادار هستید و از شریک زندگی خود نیز انتظار چنین وفاداری را دارید.

 

4. پنجره 4

انتخاب پنجره 4 نشان می دهد که شما یک ایده آلیست پیچیده، غیر متعارف، حساس و خلاق هستید. واقعا رمانتیک هستید و در دنیای خودتان می مانید. به خاطر شخصیت منحصر به فرد و طرز تفکر خارج از چارچوب خود شناخته شده اید. همچنین شما از همه چیزهای معمول اجتناب و فرار می کنید.

5. پنجره 5

شما فردی درونگرا هستید و ترجیح می دهید در دنیای خودتان زندگی کنید؛ می خواهید در محدوده ی خود تحمیلی بمانید و از زندگی لذت ببرید. روح شما پاک است و با شیادان و دروغگوها مشکل دارد؛ از طرفی ممکن است گاهی اوقات خیلی غافل باشید و چیزهای مهم را فراموش کنید. راه حل آن این است که کمی منظم تر بمانید و هر روز را از قبل برنامه ریزی کنید تا اتفاقات مهم را از دست ندهید.

 

 

۱۳:۴۸:۵۵

تست: اولین کاری که در شرایط زیر انجام می دهید چیست؟

ویژگی های شخصیتی هر فردی را از روی خیلی چیزها می توان تشخیص داد. به عنوان مثال از روی عادت های فردی یا از روی زبان بدن. حتی از روی رنگ لباس و علاقمندی ها نیز می توان فرد را شخصیت شناسی کرد.

 

تست: اولین کاری که در شرایط زیر انجام می دهید چیست؟

ویژگی های شخصیتی هر فردی را از روی خیلی چیزها می توان تشخیص داد. به عنوان مثال از روی عادت های فردی یا از روی زبان بدن. حتی از روی رنگ لباس و علاقمندی ها نیز می توان فرد را شخصیت شناسی کرد.

 

تست شخصیت

 

زیر کتری را خاموش می کنم

 

اگر کتری را انتخاب کردید به این معنی است که فردی احساساتی و آتشی مزاج هستید. خیلی سریع و بدون شک و تردید تصمیم گیری می کنید و هیچ چیزی نمی تواند شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد. از یکنواختی خیلی زود خسته می شوید. دوست دارید همیشه احساس امنیت کنید و از غافلگیری خوشتان نمی آید. دوست دارید برنامه مشخصی را دنبال کنید که هیچ تغییر ناگهانی در آن وجود نداشته باشد.

 

جواب تلفن را می دهم

 

انتخاب تلفن یعنی شما فرد متمرکز و دیپلماتیکی هستید. فرد قانونمندی هستید و نمی توانید اشتباهات دیگران را به راحتی بپذیرید. شما یک فرد فعال هستید که می توانید در یک زمان چند کار را با هم انجام دهید.

 

به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنید. تصمیم های مفیدی می گیرید و دوست دارید مرکز توجه باشید.

 

بچه را آرام می کنم

 

اگر ابتدا آرام کردن بچه را انتخاب کردید فرد آرامی هستید. آماده کمک به دیگران هستید و برای دیگران فداکاری می کنید. شما فرد خانواده دوستی هستید و روابط آدم ها را تحسین می کنید. از تنهایی می ترسید و همیشه دوست دارید شخصی را نزدیک خودتان داشته باشید. برای شما کنار خانواده بودن لذت بخش تر از رفتن به مکان های شلوغ و پر سر و صداست.

 

جلوی خرابکاری سگ را می گیرم

اگر جلوی خرابکاری سگ را بگیرید از آن دسته آدم هایی هستید که تحمل کثیفی و به هم ریختگی را ندارید. برای شما مهم است که همه چیز تحت کنترل باشد. تا زمانی که همه چیز بر وفق مرادتان باشد آرام نمی شوید. به موقعیت های اجتماعی توجه زیادی نشان می دهید. پاسخ هر سوالی را می دانید و می دانید باید در هر شرایطی چه عکس العملی نشان دهید.

 
منبع: نمناک
 
 

تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی از انتخاب یکی از رنگ های قرمز

این تست شخصیت شناسی همه ی ویژگی های ذاتی شما را را آشکار میکند. این تست شخصیت شناسی ویژگی های ذاتی را مقابل ویژگی های تربیتی بیان می کند. طبق مطالعات شما می توانید با این تست شخصیت شناسی ویژگی های شخصیتی افراد را با بشناسید. این تست شخصیت شناسی روش مناسب هنگامی است که با دیگران ملاقات می کنید، به این طریق از ویژگی های شخصیت آنها آگاه می شوید. این تست شخصیت شناسی از انتخاب یکی از رنگ های قرمز می باشد.

تست شخصیت شناسی از انتخاب یکی از رنگ های قرمز
 

این تست شخصیت شناسی همه ی ویژگی های ذاتی شما را را آشکار میکند. این تست شخصیت شناسی ویژگی های ذاتی را مقابل ویژگی های تربیتی بیان می کند. طبق مطالعات شما می توانید با این تست شخصیت شناسی ویژگی های شخصیتی افراد را با بشناسید. این تست شخصیت شناسی روش مناسب هنگامی است که با دیگران ملاقات می کنید، به این طریق از ویژگی های شخصیت آنها آگاه می شوید. این تست شخصیت شناسی از انتخاب یکی از رنگ های قرمز می باشد.

قرمز رنگی است که بیانگر شادی، نشاط، اشتیاق، پرخاشگری، عشق و گرماست. علاوه بر این، این رنگ تأثیر احساسی بالایی نیز دارد که می تواند جنبه های زیادی از زندگی و شخصیت ما را منعکس کند.

 

برای فهمیدن این موضوع، به چهار تصویر بالا نگاهی بیندازید و تصویری را انتخاب کنید که توجه شما را بیشتر به خود جلب کند. پس از آن، همانطور که گزارش شده است، توضیحات زیر را بخوانید.

 

1. شخصیت شناسی عاطفی - خلاقیت

انتخاب تصویر شماره یک، این معنی را می دهد که شما بیان کننده خوبی هستید، شخصیت خلاقی دارید و وقتی بیرون هستید، ‌توجهات به شما است. بیان و تأیید فردیت برای شما دشوار نیست. شما می توانید زندگی خود را با چیزهای زیبا پر کنید، اما متأسفانه کمتر به آنها علاقه دارید.

 

شما همچنین بسیار حساس هستید و به همین دلیل، اغلب دیدگاه شما از زندگی با آنچه دیگران می بینند مطابقت ندارد. برای بسیاری از مردم درک شما و جلب اعتماد شما دشوار است. وظیفه اصلیتان در حال حاضر این است که یاد بگیرید دیدگاه دیگران را بپذیرید و هر از گاهی سعی کنید دیدگاه خود را نیز تغییر دهید، این به شما کمک می کند تا بهتر شوید.

 

2 شخصیت شناسی سازمان دهنده - اعتماد به نفس

انتخاب شماره دو در تصویر، نشان دهنده این است که شما طبیعتی دارید که دوست دارد همه چیز را سازماندهی کند. اعتماد دیگران را تقویت کنید و این فرصت را خواهید داشت که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. شما از برنامه ریزی، سازماندهی کارها و انجام تعهدات صرف نظر از هر اتفاقی لذت می برید؛ هرچند گاهی اوقات شما را غمگین می کند، اما این تنها کاری است که انجام می دهید فقط به این دلیل که نمی خواهید خودتان را گم کنید. توجه بیش از حد به مشکلات گذشته چیزی است که باید از آن اجتناب کنید، برای داشتن زندگی بهتر، سعی کنید روی لحظه حال تمرکز کنید. خوب است که سازماندهی کنید و به دیگران احساس امنیت بدهید، اما خطر اینکه آرامشی که به شما می دهد را از خود سلب کنید وجود دارد.

3 شخصیت شناسی رهبر - موفقیت

اگر تصویر شماره 3 را انتخاب کردید، ممکن است خود را فردی ایده آل گرا، مصمم و آماده پذیرش هر چیزی که زندگی به شما ارائه می دهد توصیف کنید. وقتی همه چیز آنطور که تصور می کردید پیش نمی رود، واقعاً ناراحت می شوید. شما برای بهبود زندگی خود و دنیای اطرافتان تلاش می کنید.

 

گاهی اوقات مسئولیت هایی را بر دوش خود می گذارید، حتی مسئولیت های دیگران را می پذیرید. شما معمولاً فردی فداکار هستید، اما مجبور نیستید تعهدات زیادی را بپذیرید. به یاد داشته باشید، برای رسیدن به اهدافی که می تواند شما را خوشحال کند، باید زمانی را صرف کنید.

4 شخصیت شناسی مشتاق - تکانشی

 

شما سرگرم کننده، همه کاره، مشتاق و حتی ماجراجو هستید. حتی اگر ذهن چندوظیفه ای دارید که به شما امکان می دهد چندین ایده را همزمان پردازش کنید، اغلب کمی حواستان پرت می شود!

شما عاشق چالش ها هستید، می توانید تغییر را بپذیرید و مهمتر از همه از یکنواختی متنفرید. با وجود این روحیه ماجراجویانه، اغلب تمایل دارید کارهایی را که واقعاً زندگی شما را بهبود می بخشد به تعویق بیندازید. حتی اگر با ذهنی که دارید، واقعاً می توانید بر همه مشکلات زندگی غلبه کنید، سعی کنید یاد بگیرید که بیشتر به خودتان ایمان داشته باشید.

منبع : طلا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • yahya ارسالی در

      کاملادروغ بود😂😂😃

      • ناشناس ارسالی در

        اوهوم

      • سارا ارسالی در

        خیلی هم درست بود تو چی میفهمی اصلا

      • نگار ارسالی در

        حرف نباشه بیشور

      • ❤❤❤❤ ارسالی در

        سلام من پنجره ی ۴ درانتخاب کردم وخیلی خوش حال شدم 😍😍😍😍😍🙂🤩🤩🤩

    • ناشناس ارسالی در

      یک

      • آناهیتا ارسالی در

        دقیقا هر کدوم رو انتخاب کردم شخصیتم رو بیان کرد

      • ناشناس ارسالی در

        سلام برای من یه چیزایی اومد که تعجب کردم

      • ناشناس ارسالی در

        نمیدونم شما میگین دروغ هستش ولی منم نمی دونم دروغ هست یا نه

    • ناشناس ارسالی در

      چرندیات هستند آنچه را نوشته‌اند

    • پری 💐 ارسالی در

      خوب توضیح داده 👌👌👌👌👌

      • ناشناس ارسالی در

        سلام من پنجره ۳ را انتخاب کردم و خوب بود💕💕💕💕💝💓💗❤❤❤❤💋💋💋💋💋

      • ناشناس ارسالی در

        من پنجره 2 را انخاب کردم

      • ناشناس ارسالی در

        ویک تصویر دیگه ای گذاشت که اونم 2 انتخاب کردم

    • داودطنو ریان ارسالی در

      ۴شما فرد رمانتیک و خوبی هستیدوشماازهرچیز مهمول اجتناب وفرار می کنید

    • ناشناس ارسالی در

      این چیه دیگه چقدر مزخرف بود

      • ناشناس ارسالی در

        درستم میگه بهضیا میگن دروغ هست ولی درست میگه با تشکر از کسی که این چیزا را گفته وشخصیتش رو فهمیده

    • مرضیه ارسالی در

      مال من درست بود

    • ویدا ارسالی در

      همش دروغ

    • ناشناس ارسالی در

      واسه پنجره انتخابی من کاملا درست بود

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی عالی واقعا آنچه بقیه به من میگن است👏

    • مرتضی توکلی ارسالی در

      سلام واقعا چرت و پرتی بود

    • park so ah ارسالی در

      شماره ۵ ممنون کاملا واقعی فقط بهم بگو واسه اخلاقم که بد شده باید چ کار کنم

    • ناشناس ارسالی در

      عالی همه خوصوصیات خودم بود

    • عاشق خدا ارسالی در

      عااآااالی همه چیزش به من که می‌خورد

      • ناشناس ارسالی در

        سلام عالیییییییییییی درست خصوصیت های من را گفت❤❤❤❤❤❤❤❤💋💋💋💋💋👄👄

    • اعظم انصاری ارسالی در

      بسیارعالیست

    • رویا ارسالی در

      چرتهههههههه

    • زهرا ارسالی در

      خوب بود

    • ناشناس ارسالی در

      سلام شخصیت منو خوب کوفت من ۵وانتخاب کردم

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی جالب بود

    • بهار ارسالی در

      پنجره ۲ انتخاب کردم درست بود عالیه

    • شیوا ارسالی در

      درست بودن

    • کنار رودخونه ارسالی در

      خیالی احمقانه است

    • امید قاسمی ارسالی در

      از من همه چیزش درست بود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه