ارسال به دیگران پرینت

واکنش نماینده مجلس به گرانی ها:

مسوولان کشور مرض بیخیالی گرفته‌اند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس: قیمت برنج نسبت به سال قبل بیش از ۱۲۰ درصد افزایش داشته است و قیمت لبنیات ۵۰ درصد بالا رفته است. مسوولان نیز همه چیز را به شرایط اقتصادی و مذاکرات گره زده اند.

 مسوولان کشور مرض بیخیالی گرفته‌اند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس: قیمت برنج نسبت به سال قبل بیش از ۱۲۰ درصد افزایش داشته است و قیمت لبنیات ۵۰ درصد بالا رفته است. مسوولان نیز همه چیز را به شرایط اقتصادی و مذاکرات گره زده اند.

صدیف بدری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: باید اولویتهای کشور را در دستور جلسات خود در نظر بگیریم؛ با توجه به شرایط اقتصادی کشور و گرانی‌های اخیر در سه چهار ماه اخیر بحث معیشت مردم از هر چیزی مهمتر است. تمام اقلام ضروری مردم چندبرابر شده است، ولی گویا مسوولان کشور مرض بیخیالی گرفته‌اند.

دولت بحث حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را بدون ارائه برنامه عملیاتی جایگزین ارائه می کند و هنوز این ارز حذف نشده در بازار تلاطم ایجاد کرده است و تاثیر خود را بر روی قیمت نهاده های دام و طیور گذاشته استوی در ادامه گفت: از هر بخشی که می پرسیم چرا اقلام ضروری مردم چندبرابر شده است می گویند شرایط کشور این گونه است. قیمت برنج نسبت به سال قبل بیش از ۱۲۰ درصد افزایش داشته است و قیمت لبنیات ۵۰ درصد بالا رفته است. مسوولان نیز همه چیز را به شرایط اقتصادی و مذاکرات گره زده اند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت بحث حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را بدون ارائه برنامه عملیاتی جایگزین ارائه می کند و هنوز این ارز حذف نشده در بازار تلاطم ایجاد کرده است و تاثیر خود را بر روی قیمت نهاده های دام و طیور گذاشته است.

 

وی در ادامه گفت: از هیات رئیسه مجلس انتظار می رود جلسه غیر علنی با معاون اقتصادی رئیس جمهور ووزرای مربوطه برگزار کند تا در این خصوص برنامه های آنها به طور دقیق سنجیده شود. انتظار می رود کمیسیون آموزش هر چه سریعتر ایرادات شورای نگهبان به لایحه رتبه بندی معلمان رفع کرده و تا آخر سال تقدیم مجلس کند.

 

 

 

صدا و سیما | نماینده اردبیل | مجلس شورای اسلامی

درخوست نماینده مجلس برای بازگشت عادل فردوسی‌پور به شبکه سه

سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل در مجلس از دیدار با رئیس صدا و سیما خبر داد و خواستار بازگشت عادل فردوسی‌پور به شبکه سه سیما شد.


درخوست نماینده مجلس برای بازگشت عادل فردوسی‌پور به شبکه سه
 

حجت الاسلاک سیدکاظم موسوی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم. حرکت اخیر فوتبالیست‌های تیم ملی در رقابت با تیم ملی عراق را تحسین می‌کنم آنها باعث شعف و شادی در دل مردم و جوانان ورزش دوست شدند.

درخواست نماینده اردبیل از رئیس صدا و سیما برای بازگشت عادل فردوسی‌پور به شبکه سه

 

نماینده مردم اردبیل در مجلس از دیدارش با ریاست صدا و سیما خبر داد و گفت: ۱۰ روز گذشته در نشستی با رئیس سازمان صدا و سیما، برگشت دکتر عادل فردوسی پور به برنامه ۹۰ شبکه سه را مطرح کردم و خواستم مکانیسمی برای این کار در نظر بگیرند. ما که برای کاهش فشار اقتصادی و معیشتی مردم کاری انجام نمی‌دهیم حداقل با بازگشت فردوسی‌پور به این برنامه کاری برای جوانان انجام دهیم.

 

در این دنیا همه جز معصومین حاشیه دارند

 

موسوی تأکید کرد: در این دنیا غیر از معصومین همه حاشیه داریم. باید با تعهد و ترمیم این مسائل را برطرف کنیم و زمینه بازگشت این گزارشگر خوب به برنامه تلویزیونی را فراهم کنیم

منبع : دیده بان ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مجازات گرانفروش اعدام نه تذکرزندان ویاجریمه ویانصحیت و یاسخنرانی

    • ی م ارسالی در

      < برای اجرای رتبه بندی معلمان تا کنون می دانید چقدر دروغ گفته اند براستی اونها مرض روانی دارند و نیاز به روان درمانی،

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه