ارسال به دیگران پرینت

واریز یارانه بهمن ماه

واریز یارانه بهمن ماه با مبلغ جدید واریز میشود؟

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از پرداخت یارانه معیشتی بهمن 1400 به حساب سرپرستان خانوار در ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۱۰ بهمن ماه خبر داد.

 واریز یارانه بهمن ماه با مبلغ جدید واریز میشود؟

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از پرداخت یارانه معیشتی بهمن 1400 به حساب سرپرستان خانوار در ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۱۰ بهمن ماه خبر داد.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: بیست و هفتمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ یکشنبه ۱۰ بهمن به‌ حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

وی با اعلام این خبر گفت: به مانند دوره‌های پیشین، واریزی‌های یارانه معیشتی به حساب خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

 

وی یادآورشد: «چهاردهمین قسط» از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی در این ماه، از حساب سرپرستان خانواده‌هایی که این وام را دریافت نموده اند، کسر خواهد شد.

مبلغ جدید یارانه معیشتی

به نقل از اقتصادنیوز؛ جزئیات دقیق واریز یارانه جدید مشخص نشده است، دولت وعده داده بود که در دی ماه یارانه‌‌ها را دو برابر می‌کند. معاون اقتصادی رئیس‌جمهور نیز پیش‌بینی کرده که به یک خانواده چهار نفره ۸۰۰ هزار تومان یارانه پرداخت شود.

 
 

البته به گفته محسن رضایی قرار بود که بخشی از این مبلغ به صورت بن خرید کالا تخصیص داده شود، اما آنطور که از تصمیم جدید دولت مشخص است پرداخت کارت اعتباری، بن کارت یا کوپن منتفی است و به نقدی واریز می‌شود.

پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد که تاکنون ابلاغیه دولت برای پرداخت یارانه جدید به نهادهای مرتبط در کار واریز یارانه داده نشده، همچنین به احتمال زیاد یارانه جدید همزمان یارانه معیشتی بنزین پرداخت می‌شود.

در خصوص یارانه جدید نیز که قرار است در به یارانه‌بگیران معیشتی داده شود، به ۳۰ میلیون نفر اول(شامل دهک‌های اول تا چهارم) مبلغ ۱۲۶ هزار تومان و به ۳۰ میلیون نفر دوم (دهک‌های پنجم تا هفتم) مبلغ ۹۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

مبلغ یارانه جدید برای یک خانواده چهار نفره ۵۰۴ هزار تومان است، این خانواده همچنین مبلغ ۱۷۳ هزار تومان به عنوان یارانه معیشتی بنزین دریافت می‌کنند. از آنجایی که گفته می‌شود قرار است یارانه جدید به صورت ادغام شده با یارانه معیشتی بنزین واریز شود، جمع این دو یارانه جدید و معیشتی بنزین حدود ۶۸۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مردم ارسالی در

      تورمتان اینقدر سنگین تحمیل شد. که یارانه اتان پشیزی نمی ارزد

    • الله قلی بیرامی کارگر روز مزد ارسالی در

      اقایان دولتی اقایان مجلسی کمی هم به خاطر خدا به فکر محرومین کارگر روز مزد هم باشید بیمه نداریم حقوق نداریم عیدی نداریم انصاف است چه گناهی کردیم شدیم کارگر روز مزد اقای دکتر رئیسی ما هم زن و بچه داریم به خدا اوضاع بهزیستی و کمیته امام خیلی از ما بهتر است بفکر ما باشید اقای دکتر

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه