ارسال به دیگران پرینت

بانک‌های دولتی | وام

دولت مجبور شد به بانک‌های دولتی برای وام‌های بدون ضامن ضرب‌العجل ۲۴ ساعته بدهد

وزارت اقتصاد پس‌از چندین روز حرف‌زدن از پرداخت وام بدون ضامن حالا ناچار شده به بانک‌های دولتی هم نامه بزند و به برای پرداخت چنین وام‌هایی به ۱۳ مدیر بانکی دولتی ضرب‌العجل ۲۴ ساعته بدهد.

 دولت مجبور شد به بانک‌های دولتی برای وام‌های بدون ضامن ضرب‌العجل ۲۴ ساعته بدهد

photo_2022-01-30_11-42-25

- وزارت اقتصاد پس‌از چندین روز حرف‌زدن از پرداخت وام بدون ضامن حالا ناچار شده به بانک‌های دولتی هم نامه بزند و به برای پرداخت چنین وام‌هایی به ۱۳ مدیر بانکی دولتی ضرب‌العجل ۲۴ ساعته بدهد.

دولت می‌گوید شاغلان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران دستگاه های اجرایی می‌توانند از شعبه‌های بانکی که حقوق می‌گیرند، تنها با یک کسر از حقوق ۵٠ میلیون تومان بدون ضامن وام بگیرند.

 

بازنشستگان | وام قرض الحسنه | پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان

بازنشستگان بخوانند | جزییات پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت وام ۷ میلیون تومانی بازنشستگان این سازمان طی یک هفته‌ خبر داد و گفت: تا پایان سال ۹۰ هزار نفر دیگر این وام را دریافت می کنند.

بازنشستگان بخوانند | جزییات پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان
 

 علی جهانی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد و از سال گذشته تا امروز اجرایی شده است پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی است بطوریکه تاکنون ۸۰۰ هزار نفر وام قرض‌الحسنه را درخواست کرده و به بیش از ۹۰ درصد آنها تسهیلات پرداخت شده است.

وی در خصوص ثبت نام وام ۷ میلیون تومانی افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با بانک عامل درخواست وام بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و کاملاً غیر حضوری است.

 

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی تأمین اجتماعی تاکید کرد: پرداخت وام در کمترین زمان صورت می‌گیرد و یک هفته بعد از ثبت نام مبلغ وام به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

 

وی تاکید کرد: براساس رایزنی‌های انجام شده با بانک، در ابتدای هر ماه (چهارم و پنجم) وام هفت میلیون تومانی به حساب بازنشستگانی که درخواست دادند واریز می‌شود.

 

جهانی با اشاره به اینکه پرداخت‌ها تا پایان سال ادامه دارد اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر از این تسهیلات برخوردار شدند و در نهایت تا ابتدای اسفند ماه نیز ۹۰ هزار نفر دیگر وام را دریافت می‌کنند.

 

وی در خصوص پرداخت تسهیلات به بازنشستگان طی سال آینده نیز گفت: مشکلی با بانک عامل نداریم و بر اساس توافق انجام شده در سال آینده نیز پرداخت وام در دستور کار قرار دارد و در خصوص مبلغ و تعداد افرادی که تسهیلات را دریافت می‌کنند بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

منبع : روزآروز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • نادر ارسالی در

      سلام به بانک ملی سنندج مراجعه کردم میگویند هرکسی گفته بگو خودش پرداخت بکنه. و خیلی از حرفهایی دیگها. .میگن فقط حرفه

    • فریما ارسالی در

      سلام پس ادمهای عادی جز مردم این مملکت نیسن ما باید چکار کنیم چهار ماه هس پول سود کردم گذاشتم بانک کشاوزی که معدل داشته باشم بهم تا برج یازده وام بدن حالا میگن ما اجازه نداریم به ادمای عادی وام بدیم مخصوص کارمندها هس خدا را خوش میاد شما بگید تکلیف من چی میخوام پول پیش خونه بدم برم تو خیابون زندگی کنم محض رضای خدا فکر ما هم باشید حداقل

    • متین ارسالی در

      مگه کسی که کارمند نیس آدم نیس ما الان یه وام لازم داریم به هردری هم میزنیم همه مداربسته هست بایدچکارکرد

    • رحمتی ارسالی در

      بنده ضمن تقدیر و تشکر از بانک های کشور . لازم میدونم بگوییم صالح کشور را خسروان داند . شما ها بهتر از مردم عوام و عادی اگاه هستید و مردم ایران رو باید همینجوری نگه داشت والا اینا خدا رو بندگی نمیکنند

    • ناشناس ارسالی در

      مردم عادی چی اونا جزع ایران نیستند الان دهه فجر است یعنی اون دیوی که ازایران رفت وفرشته اومد فرشته فقط برای کارمندان بود یعنی ما ملت بدبخت. از جنس همون دیو هستیم که ما حساب نمیایم درود برشاه

    • مسلم ابادان ارسالی در

      سلام رفتم بانک رفاه میگه این وام ها برای کسانی که حقوق نجونی دارن نه پدر های باز نشسته که ۴ تا ۸ ملیون میگیرن .قسطش هم ۳۶۰۰.این وام ها برا خودشون

    • ناشناس ارسالی در

      وام ب اونایی تعلق میگیره که عاشق دولت باشد ن ب کارگرهای مثل منوتو

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه