ارسال به دیگران پرینت

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس در پایان معاملات امروز +جدول

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز ۲.۴درصد رشد داشت، شاخص هم‌وزن نیز دو درصد صعود کرد.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس در پایان معاملات امروز +جدول

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز ۲.۴درصد رشد داشت، شاخص هم‌وزن نیز دو درصد صعود کرد.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از رشد ۲۹ هزار و ۶۰۸واحدی (۲.۴درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۸هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش دو درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۳۴۹نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۴نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

 

حقوقی‌ها امروز در حدود ۱۱۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «بکاب»، «فولاد»، «خودرو»، «فملی»، «خساپا»، «خپارس» و «فاذر» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «تجلی»، «مدیریت»، «فجهان»، «کرمان»، «صبا»، «آریا» و «گدنا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

 
 

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به هزار و ۹۶۵میلیارد تومان رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدنمای پایانی-min

نقشه-min

 

 

 

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بعد از یک سال و خُرده ای که بازارهایی همچون ارز، طلا، سکه ،خودرو ملک و .... رشد خوبی داشتتد و بورس در سرازیری سقوط قرار گرفته بود ، اینک نوبت رشد و صعودی شدن بورس و اُفت و کاهشی شدن بازارهای موازی دیگر هست . اکنون بازار بورس برای جبران این عقب ماندگی یک سال و خُرده ای خودش خیز برداشته و اگه شاخص کل ۳ میلیون واحدی را فتح کند باز هم نسبت به بازار های دیگر کمی عقب تر هست.با این وجود حمایت های دولت از بورس و همچنین توافقات برجامی که تا چند روز آینده صورت خواهد گرفت و همچنین اجرایی شدن توافقات ۲۵ ساله ی ایران با چین و همکاری‌های اقتصادی ایران با روسیه و ... همه و همه حکایت از رشد خوب بورس داره.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه