ارسال به دیگران پرینت

صعود تیم ملی به جام جهانی

گل محمدی: سه شرط برای باشگاه گذاشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم افتخار بزرگی است، گفت: سه شرط را برای باشگاه گذاشتم که در صورت برآورده شدن دوشنبه به تیم اضافه خواهم شد.


گل محمدی: سه شرط  برای باشگاه گذاشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم افتخار بزرگی است، گفت: سه شرط را برای باشگاه گذاشتم که در صورت برآورده شدن دوشنبه به تیم اضافه خواهم شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم افتخار بزرگی است، گفت: سه شرط را برای باشگاه گذاشتم که در صورت برآورده شدن دوشنبه به تیم اضافه خواهم شد.

«یحیی گل‌محمدی» در گفت وگویی تلویزیونی با تبریک صعود تیم ملی به جام جهانی اظهار داشت: این صعود کار راحتی نبود و با همکاری همه مجموعه‌های فوتبالی ایران به دست آمد. به همه بازیکنان، کادر فنی و دست‌اندرکاران تبریک می‌گویم. این برد موجب شد تا دل مردم ایران شاد شوند. همچنین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس را تسلیت می گویم.

وی با اشاره به استعفای خود از هدایت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: کار کردن در پرسپولیس برای هر مربی افتخار است و من هم افتخار خدمت به این تیم را دارم اما مشکلاتی که اکنون وجود دارد راه را بر روی موفقیت خواهد بست. تیم ما قهرمان لیگ است و باید از عنوان خود دفاع کند اما نگاه کنید چه مشکلاتی در چند ماه گذشته برای این تیم شکل گرفته است. ما با چه شرایطی به آسیا رفتیم. چه مشکلاتی باعث شد تا نتوانیم برای تقویت تیم نفرات جدید جذب کنیم. اختلاف ما با الهلال عربستان سه گل نبود اما بی‌برنامگی در اعزام موجب آن نتیجه شد. بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس کمترین دریافتی را دارند و برخی بازیکنان خانه خود را فروخته‌اند تا با عشق به این تیم بیایند. ما با هزینه کم چند مهره را جذب کردیم.

سرمربی سرخپوشان پایتخت ادامه‌داد: مشکلات مالی برای پرسپولیس از ابتدای فصل شروع و همچنان ادامه دارد. اگر پنجره نقل و انتقالات بسته نبود ما یک نیم فصل برای استفاده از بازیکنان تاجیکستانی صبر نمی‌کردیم. ۱۶ بازی لیگ و ۲ بازی جام حذفی داشتیم اما میزان پاداش تیم چقدر بوده است. تیمی که قرار است به موفقیت برسد نیاز به تامین حداقل‌ها دارد. بازیکنان پرسپولیس تا قبل از پرداخت این هشت درصد، در رده آخر دریافتی در لیگ برتر بودند.

گل‌محمدی با اشاره به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تیم پرسپولیس قهرمان ایران است و در سید یک آسیا بودیم، اما باید مسابقات را از تلویزیون نگاه کنیم. لیگ قهرمانان برای من و بازیکنان پرسپولیس می‌توانست سکوی پیشرفت باشد. نمی دانم چه زمانی قرار است این مشکلات حل شود اما استعفایم شاید تلنگری برای رفع مشکلات باشد. برخی از مشکلات در شان این باشگاه نیست، ما به هتل‌ها و شرکت‌های هواپیمایی بدهکاریم و این شایسته تیم مردمی پرسپولیس نیست.

وی در عین حال خاطرنشان‌کرد: یک ریال برای خود نمی خواهم و پشت استعفایم بحث منافع فردی نیست، بلکه به دنبال تامین حداقل‌ها هستم. روز گذشته هم با «رضا درویش» و هم پیشکسوتان گفت وگو داشتم و سه شرط را برای بازگشتم اعلام کرد. نخست اینکه دریافتی بازیکنان به ۵۰ درصد برسد. دوم اینکه زمین تمرین داشته باشیم و سوم اینکه چند بازیکن خوب جذب شود. در غیر این صورت نمی توانم با این مجموعه کار کنم. زیرا در پایان فصل از سرمربی تیم نتیجه می خواهند نه از مدیریت. اگر این شرایط تامین شود با افتخار به پرسپولیس باز خواهم گشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با رد ادعای مذاکره با سپاهان، گفت: با هیچ تیمی مذاکره نداشتم و با استعفا از حق و حقوق خود گذشتم تا شرایط حداقلی برای تیم تامین شود. با مدیرعامل تیم هم رابطه خوبی دارم و امیدوارم آقای درویش حداقل‌ها را تامین کند. ما دنبال استادیوم مجهز یا ستاره حرفه ای جهان فوتبال نیستیم اما باید حداقل‌ها تامین شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه