ارسال به دیگران پرینت

فرماندار ویژه شهرستان ری خبر داد:

واکسیناسیون بیش از ۲۱۷ هزار نفر از اتباع خارجی ساکن ری

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر آمادگی مراکز تزریق واکسن در سطح شهرستان ری و لزوم مشارکت شهروندان برای تزریق دوز سوم واکسن از واکسیناسیون بیش از ۲۱۷ هزار نفر از اتباع خارجی ساکن ری خبر داد.

واکسیناسیون بیش از ۲۱۷ هزار نفر از اتباع خارجی ساکن ری

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگاران، در تشریح روند واکسیناسیون در سطح شهرستان ری گفت: بی تردید تکمیل چرخه واکسیناسیون و رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی از سوی تمامی هموطنان تنها راه مقابله با کروناویروس است. برهمین اساس تمامی مراکز تزریق واکسن کرونا در سطح شهرستان براساس جمعیت به نحوی پراکنده شده اند تا اهالی در کمترین زمان و فاصله ممکن به تزریق واکسن دسترسی داشته باشند.

وی افزود: تاکنون یک میلیون و ۵۶۰ هزارو ۴۵۸ نفر در شهرستان ری علیه کروناویروس واکسینه شده‌اند که از این تعداد تزریق واکسن، ۲۱۷هزارو ۵۸۹ نفر اتباع خارجی ساکن ری بوده اند.

توکلی تاکید کرد: متاسفانه طی بررسی های صورت گرفته میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح کشور کاهش یافته است که باتوجه به شیوع سویه جدید کرونا با نام اُمیکرون از تمامی هموطنان و اهالی ری تقاضا داریم حتی پس از واکسیناسیون نیز فاصله گذاری اجتماعی، رعایت شیوه نامه ها و استفاده از ماسک را در اولویت ویژه قرار دهند و افرادی که واکسن تزریق نکرده اند هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا از قرار گرفتن وضعیت شهرستان در شرایط پر خطر و افزایش تعداد مبتلایان جلوگیری شود.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      باید در مورد مهاجرت ایرانیها به خارج هم آسیب شناسی و کارهای عملی انجام داد وگرنه ضربات جبران ناپذیر بسیار بسیار بزرگ در انتظار کشور هست، به افغانستان نگاهی بیندازید،مسیری که آنها رفتند ما هم در حال طی کردن اون هستیم،چه به اجبار و چه به اختیار، اینها روش‌های طولانی مدت و نامحسوس غربی‌ها برای از بین بردن تمدن‌ها و کشورها و اشغال نامحسوس و غارت آنهاست، طرحهای 50 تا صدساله،
      فردا دیر هست. لطفاکاری کنید.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه