ارسال به دیگران پرینت

سخنگوی کمیسیون تلفیق:

ظرف ۲ روز آینده تکلیف ارز ۴۲۰۰ تومانی روشن می‌شود

رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس اظهار داشت: برنامه دولت، حذف ارز ترجیحی است و ما در کمیسیون تلفیق جلسات متعددی را با دولت و با کارشناسان مختلف از مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات و اتاق‌های سه گانه گذاشته‌ایم و نظرات همه را اخذ کرده‌ایم. حتی با رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزرای جهاد کشاورزی، نفت، بهداشت و اقتصاد جلسه داشته‌ایم. اگر کمیته‌ای که بین دولت و مجلس تشکیل شده جمع بندی داشته باشد، جمع‌بندی نهایی یکی دو روز آینده انجام می‌شود.

ظرف ۲ روز آینده تکلیف ارز ۴۲۰۰ تومانی روشن می‌شود

رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس اظهار داشت: تصمیم‌گیری نهایی درباره حذف ارز ترجیهی ظرف 2 روز آینده انجام می‌شود.

وی گفت: برنامه دولت، حذف ارز ترجیحی است و ما در کمیسیون تلفیق جلسات متعددی را با دولت و با کارشناسان مختلف از مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات و اتاق‌های سه گانه گذاشته‌ایم و نظرات همه را اخذ کرده‌ایم. حتی با رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزرای جهاد کشاورزی، نفت، بهداشت و اقتصاد جلسه داشته‌ایم. اگر کمیته‌ای که بین دولت و مجلس تشکیل شده جمع بندی داشته باشد، جمع‌بندی نهایی یکی دو روز آینده انجام می‌شود.

زارع در ادامه افزود: قرار شد دولت برنامه‌اش برای جبران معیشتی مردم را ارایه دهد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی فدایی یامچلو ارسالی در

      این نمایندگان توجه کنند مردم دارند از گرانی و تورم نابود میشوند، دیگه بار اضافه به دوش مردم نگذارند چون جانشان به لب رسیده است و تاب تحمل تورم و گرانی را ندارند!!!!! مردم انتظار ارزانی داشتند که شعار توخالی نمایندگان مجلس گوش همه را کرده بود!!!! به روحانی می تاختند و می گفتند اگر ما بیایم زندگی مردم را نجات میدهیم و به تحریم ربط نمیدهیم، وقتی که قدرت را گرفتند به حرف درمانی خودشان ادامه دادند ولی در عمل هیچ کاری نتوانستند بکنند، و جیب خودشان را پر کردند!!!!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه