ارسال به دیگران پرینت

هفته شانزدهم لیگ برتر

رونمایی رسمی از خرید بزرگ قلعه‌نویی

امیر قلعه نویی امروز به صورت رسمی از خرید بزرگ تیمش رونمایی کرد.

رونمایی رسمی از خرید بزرگ قلعه‌نویی

حواشی مربوط به بایناما را باید یکی از تلخ ترین اتفاقات تاریخ باشگاه گل گهر سیرجان بدانیم که رای سنگینی که بابت آن صادر شد، شاگردان قلعه نویی را از یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی به تیمی میانه جدولی تبدیل کرد.

برای خروج از شوک روحی و فنی این اتفاق، گل گهری ها با چالش بزرگی در نیم فصل دوم روبرو هستند اما به نظر می رسد که عزم خود را جزم کرده اند تا دوباره جایگاه خود را پس بگیرند و اثر آن سه باخت 3-0 را کم کنند.

جذب استنلی کی روش توسط گل گهر یکی از اقدامات نقل و انتقالاتی مهم سیرجانی ها برای نیم فصل دومی قدرتمند بود؛ این مهاجم برزیلی که سابقه کار کردن با قلعه نویی را دارد و از جمله بازیکنان مورد علاقه او به شمار می رود بعد از یک نیم فصل دوری از فوتبال ایران با گل گهر به لیگ برتر بازگشت.

رونمایی رسمی از مهاجم مورد علاقه قلعه‌نویی/عکس

او امروز در هفته شانزدهم لیگ برتر در ترکیب اصلی گل گهر حضور دارد و تشکیل دهند زوج خط حمله این تیم در کنار مرتضی تبریزی است. خرید بزرگ سیرجانی ها با شماره 99 گل گهر و سابقه آقای گلی در فوتبال ایران، بسیار پرانگیزه است تا با درخشش در تبریز در اولین بازی، پاسخ اعتماد زودهنگام قلعه نویی را بدهد.

 

 

قلعه نویی:

افت روحی تیم گل گهر| برای کار نکرده مجازات شده ایم

کرمان - سرمربی گل گهر سیرجان با اشاره به کسر امتیاز این تیم گفت: تیم به دلیل کار نکرده مجازات و دچار افت روحی شد.

افت روحی تیم گل گهر| برای کار نکرده مجازات شده ایم
 

 سرمربی تیم گل‌گهر عصر شنبه در نشست خبری بعد از دیدار گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران عنوان کرد: تبریک می‌گویم به سرمربی تیم هوادار که سلسله مراتب را طی کرده و یک تیم بسیار خوب ساخته است در این یک سال و نیمی که مربی گل‌گهر هستم، چه بیرون از خانه و چه داخل خانه، هیچ تیمی اینقدر روی ما فشار نیاورده بود.

وی ادامه داد: در این بازی ما افت بدنی داشتیم، که طبیعی هم بود، ولی از بازیکنانمان تشکر می‌کنم و خدا را شاکرم چون در این بازی حق ما برد نبود، حتی ما باید بازنده بازی می‌بودیم، بعضی جاها شانس هم آوردیم و در نهایت از موقعیت استفاده کردیم.

 

سر مربی گل‌گهر ادامه داد: در اصل اگر بخواهیم حساب کنیم ما الان باید ۲۷ امتیازی داشته و سوم جدول باشیم، نباید بچه‌های ما اینقدر عذاب بکشند و اینقدر از نظر روحی افت کنند.

 

وی گفت: خدا را شکر بعد از آن اتفاق‌هایی که افتاد توانستیم ۸ امتیاز بگیریم و واقعاً کار بزرگی انجام شد.

 

سرمربی گل گهر افزود: من اینها را می‌بینم خودم خجالت می‌کشم، برای کاری که نکردیم مجازات شده‌ایم اما اگر همین روند ادامه داشته باشد و بتوانیم با این شرایط به جلو برویم به جایگاه خود باز می‌گردیم.

 

وی گفت: تیم شهرستانی که بدون هیچ ادعایی و هیچ تقصیری با مشکلات زیادی مواجه شد اما فوتبالی خوبی ارائه می‌دهد.

وی افزود: درست است که ما این بازی‌ها را می‌بریم ولی آن شادابی و نشاطی که قبل از این در تیم حاکم بود الان وجود ندارد با این حال در حال ترمیم و ساخت مجدد تیم هستیم.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مسخره امروز اصلا ظاهر نشد تو بازی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه