ارسال به دیگران پرینت

وعده نشدنی مدیرعامل پرسپولیس

در شرایطی که دور برگشت لیگ برتر در فصل بیست و یکم از فردا استارت خواهد خورد، بازیکنان پرسپولیس هنوز موفق به دریافت مطالبات خود نشده‌اند.

وعده نشدنی مدیرعامل پرسپولیس

در شرایطی که دور برگشت لیگ برتر در فصل بیست و یکم از فردا استارت خواهد خورد، بازیکنان پرسپولیس هنوز موفق به دریافت مطالبات خود نشده‌اند.

این در حالیست که ابتدا مجید صدری به عنوان سرپرست سابق پیش از استعفای خود به آنها وعده داده بود تا قبل از بازی با فجرسپاسی بخش عمده مطالبات آنها پرداخت شود. اتفاقی که در آستانه این بازی با تغییر و تحولات صورت گرفته، رنگ واقعیت نگرفت.

با حضور رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس نیز بازیکنان و کادرفنی این تیم با ناامیدی دیگری مواجه شدند و وی اعلام کرد در شرایط کنونی منابع لازم برای پرداختی را ندارد.

اکنون اما در آستانه بازی با فولاد خوزستان در دیداری که درویش با اعضای تیم داشته به آنها اعلام کرده طی یکی دو روز آینده با تامین منابع لازم، بخشی از مطالبات پرداخت خواهد شد. وعده‌ای که باعث خوشحالی و امیدواری اعضای تیم شده است.

نکته عجیب اما اینجا بود که درویش از بازیکنان و اعضای تیم خواسته تا در صورت عملی شدن این وعده، آنها را اعلام نکنند و خبر آن رسانه‌ای نشود و مهمتر این که به گوش استقلالی‌ها نرسد! مساله ای که باعث تعجب کادرفنی و بازیکنان تیم شده و آنها مدعی هستند دریافت مطالبات‌شان آن هم با تاخیر، چه ربطی می‌تواند به باشگاه رقیب داشته باشد که باید آن را پنهان نگه دارند.

با این حال بازیکنان و اعضای تیم امیدوار هستند طبق وعده، درویش بتواند طی ۴٨ ساعت آتی، پرداختی داشته باشد.

منبع : افکار نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه