ارسال به دیگران پرینت

رئیس اداره راهداری و حمل جاده ای بروجرد گفت:

جاده بروجرد - اراک مسدود شد

رئیس اداره راهداری و حمل جاده ای بروجرد گفت: جاده بروجرد به اراک بر اثر بارش برف و کولاک شدید به درخواست راهداری استان مرکزی مسدود شد.


جاده بروجرد - اراک مسدود شد

رئیس اداره راهداری و حمل جاده ای بروجرد گفت: جاده بروجرد به اراک بر اثر بارش برف و کولاک شدید به درخواست راهداری استان مرکزی مسدود شد.

"امین گودرزی" افزود: با توجه به بارش برف و کولاک شدید که از ظهر امروز آغاز شده است اکیپ های راهداری در جاده های شهرستان حضور دارند.

وی اظهار داشت: بر اثر بارش برف و کولاک شدید جاده بروجرد به اراک در حوزه استحفاظی استان مرکزی مسدود شده که به همین دلیل تا زمان بازگشایی امکان تردد از این مسیر برای خودروها وجود ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد افزود: جاده بروجرد به اراک در حوزه استحفاظی لرستان مشکلی ندارد و مسدود شدن جاده به درخواست راهداری استان مرکزی بوده است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حسین ارسالی در

      خواهشا نرید وحشتناکه با زنجیر هم نمیشه رفت اصلا جلوتو نمی بینی که بتونی بری

    • خ ارسالی در

      سلام این جاده و جاده اراک به توره و بالعکس ورودی مهاجران سمت توره که کادریل نداره و ورودی مهاجران بیاد جلوتر نزدیکتر هست بره خنداب و جاده اراک فرمهین آهنگران به کمیجان ساروق به مشهد الکوبه و اراک و ساروق به خنداب خنداب به اراک وخنداب به ملایر کم عدض دارای نقاط حادثه خیز کم نور فاقد کاردیل هست جاده‌ای روستای مسیرم همینطور که قبل از هر اتفاق ناگوار که زیادم رخ داده اصلاح شه و جاده اراک به ازنا ودیگر جاده‌های استان خودروهای سنگین خوبه ی جاده جدا داشته باشن و از ارک به توره خیلی خطرناک هست مخصوصا ورودی وخروجی این منطقه که خوبه اصلاح شه جاده اراک به ملایرم بهتر شه خوبه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه