ارسال به دیگران پرینت

فرماندار ریگان گفت:

هواشناسی هشدار داد | از سفرهای غیرضروری جلوگیری کنید

فرماندار ریگان گفت: همزمان با پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید و آماده‌باش ستاد مدیریت بحران استان در خصوص احتمال سیلاب، هشدارها و اطلاع‌رسانی‌های لازم به شهروندان صورت گرفت.

هواشناسی هشدار داد  | از سفرهای غیرضروری جلوگیری کنید

فرماندار ریگان گفت: همزمان با پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید و آماده‌باش ستاد مدیریت بحران استان در خصوص احتمال سیلاب، هشدارها و اطلاع‌رسانی‌های لازم به شهروندان صورت گرفت.

امین باقری امروز ۳۰ دی‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: در اطلاع‌رسانی‌ها و درخواست‌های مکرر از عموم شهروندان خواستیم که از سفرهای غیرضروری جلوگیری کنند و در کنار مسیل‌ها و رودخانه حتی برای تماشا نروند.

فرماندار ریگان تاکید کرد: تمام نکات هشداری و اطلاع‌رسانی از سیل و بارندگی به هم‌استانی‌ها و عشایر و روستاییان داده شد.   

باقری با اشاره غرق شدن دو کودک 5 و 8 ساله در روستای ناصرآباد چاه ملک ریگان ابراز داشت: این منطقه هیچگونه بارندگی نداشته است و متاسفانه این دو برادر دوشنبه 27 دی ماه به دلیل بی‌احتیاطی و حضور در کنار رودخانه جان خود را از دست دادند. 

فرماندار ریگان تصریح کرد: با بارندگی‌های شدید بالادست، آب در این رودخانه جاری بوده و این دو کودک در حین بازی و تماشا به داخل رودخانه سقوط کرده و غرق شدند. 

وی عنوان کرد: به محض اطلاع از حادثه نیروهای هلال‌احمر و بسیجی عملیات جستجو را در قسمت‌های مختلف رودخانه آغاز کردند. 

باقری ابراز داشت: پیکر بی‌جان کودک 8 ساله عصر روز حادثه در مسیر رودخانه توسط نیروهای هلال‌احمر پیدا شد و عملیات جستجو برای یافتن کودک دوم ادامه یافت.

وی بیان کرد: پیکر کودک 5 ساله نیز با توجه به اینکه سطح آب روخانه دوباره بالا آمده بود، عصر روز بعد از حادثه پیدا و نهادهای مربوطه تحویل داده شد.  

فرماندار ریگان با اشاره به نجات و انتقال 6 نیروی برق و راهداری که به دلیل بسته‌شدن مسیرها، پشت سیل گرفتار شده بودند، گفت: هیچ مورد دیگری از مفقودی در شهرستان ریگان نداریم. 

به گفته رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، 45 امدادگر و نجاتگر در قالب 9 تیم امدادی از شهرستان‌های ریگان، بم و فهرج در عملیات جستجوی این دو کودک حضور یافتند.

وی بیان کرد: این دو برادر 5 و 8 ساله ریگانی در حین بازی در حاشیه رودخانه به درون آب افتاده و غرق شدند و طی تلاش 35 ساعته پیکر آنها توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر پیدا شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه