ارسال به دیگران پرینت

بهاره رهنما | بهاره رهنما طلاق | بهاره رهنما لاغری

تیپ جنجالی بهاره رهنما در مهمانی خصوصی | خوشحالی بهاره رهنما بعد از طلاق

بهاره رهنما عکسی از خودش با کیف و کفش قرمز به اشتراک گذاشته است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است

تیپ جنجالی بهاره رهنما در مهمانی خصوصی | خوشحالی بهاره رهنما بعد از طلاق

بهاره رهنما عکسی از خودش با کیف و کفش قرمز به اشتراک گذاشته است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.بهاره رهنما بازیگر سینما وتلویزیون ایران است که سال هاست در این عرصه ایفای نقش میکند و محبوبیت خاصی در بین مردم دار .بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است. بهاره رهنما کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود و طلاق گرفت. حاصل ازدواج بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی  دختری به نام پریا ست که بعد از ازدواج مجدد مادرش برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته و در رشته ی موسیقی مشغول به تحصیل است.

بهاره رهنما

بیوگرافی و اعضای خانواده بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما

 او همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.

همسر اول بهاره رهنما

متولد 30 دی ماه 1344 در تهران است .او فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی است. قاسم‌خانی در اکثر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌است.قاسم‌خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده‌است در سال 1370 به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و دوره فیلمنامه‌نویسی را در اولین مرکز گذرانده‌است. از جمله فیلمنامه‌های او: «من زمین را دوست دارم»، «بوی خوش زندگی» (بازنویسی)، «نان و عشق و موتور هزار» است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته‌است. او در سال 75 با بهاره رهنما ازدواج نمود.او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

بهاره رهنما

سوابق هنری بهاره رهنما

بهاره رهنما می گوید: تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم. اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.در سال 1380 با فیلم «نان و عشق و موتور 1000» چهره اش دیده شد سپس با فیلم «گاو خونی» در سال 81 و در نهایت با فیلم «چارچنگولی» سال 1387 مشهور شد.

بهاره رهنما

اوج درخشش او با تلویزیون در سال 1385 با سریال «زیرزمین» شروع شدبهاره رهنما یک خانواده تمام عیار هنری دارد ، خودش بازیگر و همسرش پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی یک بازیگر است.برادر شوهرش مهراب قاسم خوانی هم نویسنده صاحب نام بود و شقایق دهقان جاری اش نیز بازیگر است ، مادرش خانم پروین قائم مقامی هم بعدا بازیگر شد.بهاره رهنما تا چند سال پیش اضافه وزن بسیار زیادی داشت و تقریبا کاری غیرعادی نمی کرد. اما با ازدواج دومش با امیرخسرو عباسی وزنش را کلی کم کرد و با انتشار عکس های تعجب برانگیز و ناجور از خود به همراه همسرش از خبرساز ترین ها در عرصه بازیگران شد.

بهاره رهنما در حال حاظر چهره و هیکلی نرمال تر دارد اما ظاهرا نمی تواند دست از یکسری رفتار هایش بردارد. یکی از این رفتار های نامعقول عکس هایی است که در آغوش همسرش می گیرد که بعضی از این عکس ها جایشان در فضای مجازی نیست و کمی خصوصی می باشد .اما ظاهرا این چیز ها برای خانم بازیگر اهمیتی ندارد و تنها خبرساز بودن مهم است!دومین تجربه اش با فیلم سینمایی «غزال» در سال 1374 شکل گرفت و با سریال «بازگشت به خانه» در سال 1379 وقتی 27 ساله بود وارد قاب تلویزیون شد.امیر خسرو عباسی مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسیاست می باشد که باب آشنایی این دو از زمانی که خانوم رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود شروع شد.آقای عباسی نیز یکبار ازدواج کرده و از همسر سابقش یک دختر داردخانوم بازیگر مدت هاست در برندهای مختلف بعنوان مدل تبلیغاتی حضور دارد از برند همسرش که بگذریم او برای مزون های مختلف چون  مانکن بوده است.

بهاره رهنما

 

بهاره رهنما عکسی جدید از حال و احوال خود منتشر کرد

بهاره رهنما این عکس را در اینستاگرام خود گذاشت.

بهاره رهنما عکسی جدید از حال و احوال خود منتشر کرد
 

 

 

 
جوان شدن شوکه کننده بهاره رهنما بعد از عمل زیبایی جدیدش/بهاره رهنما در فکر شوهر سوم!؟ +عکس لو رفته

 

 

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.بهاره رهنما یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد.  بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.

 

 

 

بهاره رهنما

طلاق بهاره رهنما از همسرش؟

 

 

بهاره رهنما در این سال ها حواشی زیادی داشته است زندگی بهاره رهنما با پیمان قاسمخانی بعد از مدتی به پایان رسید . بهاره رهنما در ترکیه نیز حواشی زیادی به راه انداخته است . او با انتشار یک فیلم در ترکیه حسابی احساسات مردم ایران را برانگیخت . بهاره رهنما چند ماه گذشته پدرش را از دست داد و داغدار شد او در برنامه شام ایرانی نیز حواشی زیادی داشت و با فلور نظری و مریم امیرجلالی بحث کرد که ویدیویی از او نیز در فضای مجازی وایرال شد . رهنما در زمان زندگی مشترکش با پیمان قاسمخانی نیز حواشی ای داشت او در اکثر فیلم های همسرش ایفای نقش کرده بود .

 

 
بهاره رهنما هم اکنون در ترکیه به سر می برد . بهاره رهنما در این سفر مثل همیشه جنجال در اینستاگرام ایجاد کرد . بهاره رهنمابا لایو های خود در اینستاگرام از تلاشش برای ساخت زندگی گفت و عنوان کرد بعد از 17 سال کار کردن الان وقت خوش گذرانی اش شده است . اما نکته جالب این سفر بهاره رهنما نبود حاجی بوده است . پیج های مختلف از جدایی بهاره رهنما و حاجی خبر دادند باید دید ایا این مسیله صحت دارد یا خیر در ادامه تصاویری از بهاره رهنما در ترکیه را می بینید . /رصداقتصادی
بهاره رهنما

چگونه با همسرش آشنا شد ؟

همسری که با هواپیمای شخصی برای فاتحه خوانی مزار مادرش رفته است ! امیرخسرو عباسی یک فعال اقتصادی است که به واسطه کارش با بهاره رهنما ارتباط داشت (بهاره رهنما مدل تبلیغاتی شرکتش شده بود) و بعد از مدتی که آنها به شناخت از هم رسیدن اقدام به ازدواج کردند. ازدواج بسیار جنجالی که تا الان حاشیه های آن به همراه بهاره رهنما است.

بهاره رهنما

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خانم رهنما خیلی مهربون و دوست داشتنی هستن

    • ناشناس ارسالی در

      سلام موفقی موفق ترم بشی نه مثل من اینهمه ستم ببینی وخودتوفراموش کنی بسیارعالی مرتب وقشنگ خوب میکنی اینهمه زیبایی ورنگ راخداوندآفریده که ازش بهره ببریم وروح نوازی کنیم وشکریک ازهزارش لکن ابلهان وبدعت گذاران هررنگی رابه تعبیروتفسیراحمقانه شان مینشینندوو؟؟مبارکت باشه

    • ناشناس ارسالی در

      من نمی فهمم دیگه طلاق گرفتن خوشحالی داره؟؟؟!!! پس روزاول مرض دارن شوهرمی کنند!!! اون همه عکس. از خوشبختی وخوشحالی و.. میذارن. اگرآدم خوبیه پس چطورشد دوروزه طلاق وطلاق کشی!؟؟؟؟ اگربدهست پس اون همه ادا اطفال( به خدا بعضی ازاین کارهایی که اینها انجام میدن ودرمعرض دید میذارن خجالت می کشه جلوبچه اش هم انجام بده) چه معنی داره؟!!!!
      بالاخره این همه دروغ ودغل بسه

      • نا ارسالی در

        تو حرف نزنی نمیگن لالی

    • محمد کرمانی ارسالی در

      لطفا از بهاره رهنما مطالب نذارین

    • علی ارسالی در

      چرا مطلب از رهنما نذاریم

    • ناشناس ارسالی در

      چرا

      • ناشناس ارسالی در

        چون واقعن دیگه شورش دراومده 😅

    • ناشناس ارسالی در

      خانم رهنما یک خانم جسور و زیبا هستن و من ایشون و خیلی دوسشون دارم موفق باشن همیشه

    • ناشناس ارسالی در

      آدم. از تمامی بازیگر ها بدش می‌آید زندگی شون رو. پوست گردو هست امروز خوبن فردا طلاق گرفتن به همین راحتی

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی سبک و مسخره

      • ناشناس ارسالی در

        سینمای ایران کثیف ترین بازی گران رادارد

    • ناشناس ارسالی در

      پاریس یک شهر اروپایی هست نه کشور.
      والله این توهین به شعور ایرانیهاست که سلبریتی هایش این ادا و اطوارهای بچگانه را فقط برای خودنمایی و جلب توجه از خود در میآورند. کشور اسلامی باید سلبریتی هایش باسواد و با شخصیت باشند، این هایی که می بینم اصلا شایسته عنوان سلبریتی نیستند، طلاق و عوض کردن زن و شوهر هم که امری عادی شده.....

    • ناشناس ارسالی در

      این ادا اطوارها برای دختر چهارده ساله هست خجالت بکش تو دیگه مامان بزرگ شدی تنه بهاره

    • الیاسین ارسالی در

      خجالت بکش این ادا اطوارها برای دختر چهارده ساله است تودیگه مامان بزرگ شدی ننه بهاره

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه