ارسال به دیگران پرینت

چربی‌های شکم | احساس سیری | سوخت و ساز بدن

اثر معجزه کننده دارچین برای کاهش وزن سریع

رژیم لاغری با دارچین که طی ۵ روز معجزه می‌کند.

اثر معجزه کننده دارچین برای کاهش وزن سریع

دارچین، ادویه خوشبو و خوشمزه ای است که از گذشته‌های دور بین انسان‌ها محبوب بوده است. تحقیقات جدید ثابت کرده‌اند مصرف دارچین، سوخت‌وساز (متابولیسم) بدن را بهبود بخشیده و افزایش می‌دهد و باعث کاهش وزن سریع می‌شود.

اخیرا تحقیقات دانشگاه بریتانیا نشان داده است، دارچین یک قرص معجزه آسای جدید برای کاهش وزن سریع است، خصوصاً برای چربی‌های ناحیه شکم بسیار کاربردی است. پس با کمک این رژیم لاغری سریع ۵ روزه با دارچین می‌توانید تا اندازه‌ای به کاهش چربی‌ها مخصوصا چربی‌های شکم تان کمک کنید.

چرا دارچین به لاغری کمک می‌کند؟

دارچین دارای محتوای فیبر بالایی است. مصرف یک قاشق چایخوری می‌تواند احساس سیری را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند و نیاز روزانه بدن به فیبر را تامین کند. تحقیقات نشان داده است که مصرف دارچین در چربی‌­سوزی نقش بسزایی دارد. اگر به طور معمول دارچین را به عنوان بخشی از رژیم خود مصرف کنید، ممکن است بتوانید سرعت افزایش وزن خود را کاهش دهید. این ادویه شفابخش خوش عطر را در رژیم کاهش وزن خود بگنجانید. دارچین خوش طعم نه تنها سرشار از فواید سلامتی است، بلکه می‌تواند به شما در رسیدن به هدف کاهش وزن نیز کمک کند.

یافته‌های حاصل شده از این تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف روزانه یک چهارم قاشق چایخوری از این ادویه، سوخت و ساز (متابولیسم) بدن را تا ۲۰ بار فراتر از توانایی طبیعی بدن افزایش می‌دهد و به بدن اجازه می‌دهد تا چربی و کالری‌های ذخیره شده را با سرعت بیشتر و کارآمدی بهتری بسوزاند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه