ارسال به دیگران پرینت

شخصیت شناسی | بینی افراد

شخصیت شناسی | رازهای پنهان شخصیتی از فرم بینی افراد

بعد از خواندن این مطلب جالب می توانید خصوصیات و شخصیت پنهان افراد را از روی مدل و فرم بینی آنها تشخیص دهید.

شخصیت شناسی | رازهای پنهان شخصیتی از فرم بینی افراد

 می‌توانید ابتدا با نگاهی به آینه سپس روی تصاویر مدل‌ها، شخصیت خود را تشخیص دهید.

در اینجا به هشت مدل بینی اشاره شده است که به شرح زیر هستند:

۱. بینی نوبیایی: افراد خلاق و کنجکاو بینی نوبیایی دارند. آنها خوش‌بین هستند و دید باز به زندگی دارند. آنها بسیار اجتماعی هستند و اغلب یک گروه دوستان جالب در اطراف خود دارند.

۲. بینی یونانی: افرادی که بینی یونانی دارند کمی محتاط‌تر هستند. آنها برای نشان دادن احساسات خود مشکل دارند و دوست ندارند در مرکز توجه باشند. آنها وفادار هستند، نگاهی عمل‌گرایانه به زندگی دارند و همیشه می‌توانید روی آنها حساب کنید.

۳. بینی قلابدار: این بینی در نیمه پایین یک برآمدگی (کوچک) دارد. افرادی که بینی قلابی دارند بسیار جاه‌طلب و هدف‌گرا هستند. آنها اغلب اعتقادات و اصول قوی دارند و به شدت از آنها دفاع خواهند کرد.

۴. بینی عقابی: افرادی که چنین بینی دارند مصمم و منظم هستند. آنها به حرفه خود اهمیت می‌دهند و موفقیت حرفه‌ای اغلب در بالای لیست اولویت‌های آنها قرار دارد. این افراد باهوش هستند و قبل از رسیدن به آنچه می‌خواهند، چه از نظر حرفه‌ای و چه در زندگی شخصی اهداف خود را ترک نمی‌کنند.

۵. بینی پهن و کوتاه: اینها افراد شاد، مشتاق، تکانشی و خودجوش هستند. آنها اغلب محبوب هستند، زیرا شخصیت حبابی آنها تحسین‌کنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند. آنها غرایز قوی دارند.

۶. بینی صاف: افرادی که به این شکل بینی دارند شخصیت قوی و اعتماد به نفس بالایی دارند. آنها بدون توجه به شرایط همیشه خودشان هستند و به توانایی های خود اطمینان دارند. به همین دلیل، آنها به راحتی تغییر نمی‌کنند.

۷. بینی رومی: این افراد بسیار حساس هستند و زندگی عاطفی قوی دارند. آنها بسیار همدل هستند و همیشه در کنار دیگران هستند. گاهی اوقات تمایل دارند خودشان را فراموش کنند، هرچند…

۸. بینی کج: افرادی که این بینی‌ها را دارند افرادی با ثبات و قابل اعتماد هستند و شنوندگان خوبی هستند. آنها بسیار عمل‌گرا هستند و همیشه می‌توانید روی آنها حساب کنید.

شخصیت شناسی جالب از روی فرم بینی

 

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه