ارسال به دیگران پرینت

مدیر کل برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم خبر داد

دانشگاه ها موظف به آموزش حضوری تمامی دانشجویان از بهمن ماه شدند

مدیر کل برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم از الزام دانشگاه برای از سرگیری آموزش حضوری تمامی دانشجویان از مقطع کاردانی تا دکتری تخصصی، از نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ شدند.

دانشگاه ها موظف به آموزش حضوری تمامی دانشجویان از بهمن ماه شدند

دکتر محمد رضا آهنچیان ضمن بیان این مطلب به برنامه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در خصوص نوع آموزش دانشجویان از بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: در پی  تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر آغاز آموزش مجازی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، روز گذشته مصوبه ای از سوی معاونت آموزشی وزارت علوم مبنی بر از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان از بهمن ماه یعنی نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ به این مراکز ابلاغ شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از بهمن ماه موظف به از سرگیری آموزش حضوری هستند، تصریح کرد: طبق جلسه ای که چهارشنبه هفته گذشته ۲۲ دی ماه سال جاری  که روسای دانشگاه ها در این جلسه حضور داشتند بر اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تحت پروتکل های بهداشتی و با ملاحظه همه موارد مربوط به سلامتی دانشگاهیان مخصوصا دانشجویان شد.

مدیر کل برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم با اشاره به اینکه آموزش حضوری تمامی مقاطع از بهمن ماه حضوری می شود، گفت: آموزش دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی از مقطع کاردانی تا دوره دکتری تخصصی در تمامی دانشگاه ها و زیر نظام های کشور حضوری برگزار خواهد شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه