ارسال به دیگران پرینت

شرکت فایزر

رئیس شرکت فایزر: کرونا چندین سال دیگر ادامه خواهد داشت

رئیس شرکت داروسازی آمریکایی فایزر اعلام کرد که شیوع ویروس کرونا طی سال‌های آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس شرکت فایزر: کرونا چندین سال دیگر ادامه خواهد داشت

 رئیس شرکت داروسازی آمریکایی فایزر اعلام کرد که شیوع ویروس کرونا طی سال‌های آینده ادامه خواهد داشت.

 آلبرت بورلا، رئیس شرکت داروسازی آمریکایی فایزر امروز دوشنبه گفت که شیوع ویروس کرونا برای سال‌های آینده ادامه خواهد داشت.

بورلا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فرانسوی BFM  معتقد است که موج فعلی کرونا باید آخرین موجی باشد که به اعمال محدودیت برای مردم منجر شود.

وی همچنین تکرار کرد که واکسن علیه ویروس کرونا برای کودکان ایمن و موثر است.

به نوبه خود، آنتونی فائوچی، کارشناس بیماری‌های عفونی و مشاور کاخ سفید اعلام کرد که هنوز خیلی زود است که بگوییم چه زمانی ویروس کرونای جدید بومی می‌شود با این حال ابراز امیدواری کرد که این بیماری در سال ۲۰۲۲ بومی شود و افزود: اما این تنها در صورتی می تواند اتفاق بیفتد که سویه های جدیدی ظهور نکنند.

بر اساس سرشماری که از سوی خبرگزاری فرانسه بر اساس منابع رسمی روز یکشنبه انجام شد، ویروس کرونا از زمان ظهور در چین در دسامبر ۲۰۱۹ تاکنون باعث مرگ حداقل پنج میلیون و ۵۳۳ هزار نفر در جهان شده است.

ایالات متحده با بیش از ۸۵۰ هزار مورد، بیشترین تعداد مرگ و میر ناشی از این ویروس را به ثبت رسانده و پس از آن برزیل با ۶۲۱ هزار مورد، هند با ۴۸۶ هزار و روسیه با ۳۲۱ هزار مورد قرار دارند.

سازمان جهانی بهداشت تخمین می زند که با در نظر گرفتن تعداد بیش از حد مرگ و میرهای مرتبط با بیماری همه گیری کرونا، تعداد واقعی کل مرگ و میرها ممکن است دو تا سه برابر بیشتر از آمار رسمی باشد.

 

منبع : ناس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه