ارسال به دیگران پرینت

محمود مختاری:

پیشکسوت باسابقه رادیو درگذشت

تهیه‌کننده پیشکسوت رادیو که سابقه‌ی نیم قرن فعالیت در صدا را داشته است، پس از تحمل دوره‌ای بیماری، شامگاه شنبه (۲۵ دی ماه) درگذشت.

پیشکسوت باسابقه رادیو درگذشت

محمود مختاری ، تهیه‌کننده برنامه‌های «کوچه باغ موسیقی»، «دلنوازان»، «قول و غزل» و «جهان سیاست» بود که ۴۴ سال با رادیو همکاری داشت.

محمود مختاری سال‌ها در اداره کل نمایش و پس از آن در گروه اجتماعی شبکه سراسری، برنامه‌ها تهیه می‌کرد که حاصل این سال‌ها کسب ۶ مقام برترین تهیه‌کننده از رادیو بوده است.

حوریه صداقتی ـ از گویندگان پیشکسوت رادیو ایران و گوینده برنامه «دلنوازان» ـ با تایید خبر درگذشت محمود مختاری و تسلیت به خانواده وی، در توضیحاتی درباره‌ی اتفاق تلخ درگذشت این تهیه‌کننده گفت: محمود مختاری یادگاری (فرزندش) را در رادیو به جا گذاشت. رادیو هنرمندی بی نظیر و بی بدیل را از دست داد. تهیه‌کننده‌ای کاربلد و خبره که همیشه دست پر در استودیو حضور داشت.


پیشکسوت باسابقه رادیو درگذشت

صداقتی که از سال‌ها همکاری با مرحوم مختاری خاطرات خوش و آموزنده‌ای داشت، این چنین گفت: هرگز به خاطر ندارم در این سال ها مرحوم مختاری غیبت کسی را کرده باشد.

 

 

فدراسیون‌های والیبال و کشتی ایران

محمدرضا یزدانی خرم درگذشت

محمدرضا یزدانی‌خرم رییس سابق فدراسیون‌های والیبال و کشتی ایران بامداد امروز درگذشت.

محمدرضا یزدانی خرم درگذشت
 

محمدرضا یزدانی‌خرم رییس سابق فدراسیون‌های والیبال و کشتی ایران بامداد امروز درگذشت.

محمدرضا یزدانی خرم پیشکسوت و مدیر باسابقه ورزش ایران ساعت ۳ بامداد یک‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۰ به دلیل کهولت سن در منزلش، دار فانی را وادع گفت.

 

محمدرضا یزدانی خرم مدیر و سیاستمدار ایرانی از سال ۱۳۶۸تا مرداد سال ۱۳۸۵ رئیس فدراسیون والیبال و از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۰ نیز ریاست فدراسیون کشتی ایران را بر عهده داشت.

 

او هم‌چنین مدتی نیز رئیس شرکت دخانیات ایران و شرکت پارس خودرو بود.

 

یزدانی خرم در دوران سکانداری فدراسیون والیبال را بر عهده داشت با برگزاری لیگ‌های منظم، آوردن مربیان خارجی برای تیم ملی جوانان و نوجوانان و گرفتن بودجه و تجهیزات برای فدراسیون والیبال توانست پیشرفت رادیکالی اما پایه‌ای را برای والیبال ایران ایجاد کند.

 

در دوره ریاست او، فدراسیون والیبال در سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۷۹ و ۱۳۸۱ به عنوان بهترین فدراسیون ورزشی ایران انتخاب شد.

یزدانی خرم در سال ۱۳۸۳ موفق به دریافت نشان لیاقت و مدیریت از محمد خاتمی، رئیس‌جمهور وقت ایران شد. او مورد وثوق همه طیف‌های سیاسی بود و سال‌های اخیر رییس کارگروه ورزش حزب موتلفه بود.

 

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه