ارسال به دیگران پرینت

سرپرست فرمانداری دماوند خبر داد؛

آماده باش ستاد مدیریت بحران در دماوند

دماوند- سرپرست فرمانداری دماوند از آماده باش ستاد مدیریت بحران در این شهرستان خبر داد.

آماده باش ستاد مدیریت بحران در دماوند

رضا طاهر خانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران از آماده باش ستاد مدیریت بحران در دماوند خبر داد و اظهار داشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی، تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان، راهداری، پلیس راه، پلیس راهور، هلال احمر و شهرداری‌ها در آماده باش کامل و در حال خدمت رسانی هستند.

طاهر خانی گفت: بر این اساس از شهروندان و مسافران عزیز خواستاریم که با توجه به بارش برف در حوزه استحفاظی شهرستان دماوند و لغزندگی معابر و جاده‌ها، از تردد غیر ضروری خودداری کرده و به اطلاعیه‌های این ستاد توجه نمایند.

سرپرست فرمانداری دماوند بیان داشت: همچنین در صورت لزوم، برای تردد در محورهای کوهستانی از جمله محور هراز، حتماً زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند و شهروندان می‌توانند هرگونه انسداد معابر شهری را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری‌ها اطلاع دهند و همچنین برای دریافت اطلاعات از وضعیت جاده‌ای با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

رئیس ستاد مدیریت بحران دماوند افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران باید در هر زمان از شبانه روز از آمادگی کامل برخوردار باشند زیرا حادثه و بحران زمان نمی‌شناسد چرا که مدیران توانمند افرادی هستند که بتوانند در شرایط‌های بحرانی بهترین تصمیم‌ها را گرفته تا از میزان خسارت‌های جانی و مالی بکاهند و برنامه ریزی های منظم و و تصمیم گیری مناسب در امور مدیریت بحران به منظور پیشگیری، کنترل و نظارت دقیق در اینگونه از حوادث طبیعی را امری مهم و ضروری است.

طاهر خانی عنوان داشت: اطی شب گذشته عوامل راهداری اقدام به نمک و شن پاشی کرده اند و تمامی معابر اصلی باز است و مکان‌های برای اسکان اضطراری در سطح جاده‌های شهرستان دماوند پیش بینی و آماده ارائه خدمات به هموطنان می‌باشد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      دماند جزءکدام،استانه؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه