ارسال به دیگران پرینت

آدم‌خوار | رستوران آدم خوارها

بازداشت چهار آدم‌خوار در نیجریه

مقامات رسمی نیجریه خبر دادند که افرادی را به اتهام آدم‌خواری و خرید و فروش اعضای بدن انسان دستگیر کرده‌اند.

بازداشت چهار آدم‌خوار در نیجریه

مقامات ایالت «زامفارا» در شمال غربی نیجریه می‌گویند که چهار نفر را که گفته می‌شود در آدم‌خواری و فروش اعضای بدن انسان دست داشته‌اند، دستگیر کرده‌اند.

مقامات ایالت «زامفارا» در شمال غربی نیجریه می‌گویند که چهار نفر را که گفته می‌شود در آدم‌خواری و فروش اعضای بدن انسان دست داشته‌اند، دستگیر کرده‌اند.

بنا بر گزارش امروز (شنبه) پایگاه خبری «آی‌ اُ ال»، مظنونان پس از آن دستگیر شده‌اند که کارآگاهان جسدی را در یک ساختمان نیمه‌ساخت پیدا کردند که برخی از اعضای بدن آن وجود نداشت.

پایگاه خبری کنیایی «The Star» در این خصوص خبر داد که این کشف در جریان انجام تحقیقاتی درباره ناپدید شدن یک پسربچه نُه‌ساله صورت گرفته است.

در این گزارش با اشاره به اظهارات فردی به نام «آلکنه» آمده است که مظنونان دو مرد و دو پسر نوجوان هستند که هفته گذشته دستگیر شده‌اند و سایر اعضای این باند تحت تعقیب قرار دارند.

به گفته مقاماتی که پیگیری این پرونده را برعهده دارند، تحقیقات اولیه حاکی از آن است که رئیس این باند در دو نوبت مبلغی به ارزش ۵۰۰۰۰۰ نایرا (معادل ۱۲۰۰ دلار آمریکا) برای اعضای بدن انسان به دیگر مظنونان پرداخت کرده است.

طبق گزارش پایگاه خبری «Sahara Reporters»، در ماه دسامبر یک گروه ویژه امنیتی که به اردوگاه های آدم‌ربایان در جنوب شرقی نیجریه یورش برده بود، افرادی را کشف کرد که گوشت تازه انسان می‌خوردند.

این گروه ویژه امنیتی شامل نیروهای ارتش، پلیس و اداره سرویس دولتی نیجریه (DSS) بود.

به گفته مقامات، آن‌ها متوجه شدند که مردم روستا گوشت انسان می‌خوردند، چراکه حین بازرسی متوجه وجود گوشت پخته‌شده انسان و چند جنازه در محل حادثه شدند.

این پایگاه خبری در پایان گزارش خود نوشت به‌رغم آنکه مردم آدم‌خواری را نفرت‌انگیز می‌دانند، اما انسان‌خواری همچنان وجود دارد.

 

آداب و رسوم | خرافات | عکاس

قبیله ای آدم خوار در هند +عکس

قبیله آدم خوار وارانسی در هند زندگی می کنند که رفتارشان باور کردنی نیست، افراد این قبیله آدم خوار هستند و به این مسئله اعتقاد دارند.


قبیله ای آدم خوار در هند +عکس
 

هند یکی از کشورهای پرجمعیت دنیاست و همچنین مردم آن دارای آداب و رسوم و حتی ادیان مختلف هستند، از آنجا که این کشور بسیار پهناور و بزرگ است خرافات آن هم در هر منطقه با مناطق دیگر فرق می کند. در این مطلب تصاویری از قبیله ای آدم خوار در هند را با هم خواهیم دید که بسیار عجیب و باورنکردنی است، به خصوص در جهان پیشرفته امروزی که با آدم خوار بودن هیچ سنخیتی ندارد.

به گزارش روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس، یک قبیله آدم خوار به نام واراناسی در هند وجود دارد. کریستیانو اوستینلی یک عکاس ایتالیایی چندی پیش به این قبیله سفر کرده و تصاویری از مردم آن تهیه و منتشر کرد.

 

اعضای این قبیله معمولا در گورستان اقامت می کنند. آن ها به منظور جست و جوی حقایق معنوی گوشت انسان و سر حیوان را به طور خام می خورند و از جمجمه انسان به عنوان جام شراب استفاده می کنند. آن ها با استفاده از اجساد حیوانات به تفکرات و سوالات فلسفی خود دست می یابند. این اعمال جزو اعتقادات آن هاست.

 

بسیاری از مردم هند بر این باورند که اعضای این قبیله آدم خوار توانایی پیش بینی آینده را دارند.

 

عکس-ترسناک-یک-آدم-خوار

 
 
 

عکس-های-عجیب-از-آدم-خوار-ها

قبیله-عجیب-و-باورنکردنی-آدم-خوار

 

مردم-فبیله-خطرناک-وارانسی

مردمی-عجیب-در-هندوستان

 

 

منبع: اقتصاد نیوز
منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه