ارسال به دیگران پرینت

وزیر نفت:

روزانه ۱۵۰ هزار بشکه نفت در هرمزگان تولید می‌شود

بندرعباس - وزیر نفت گفت: وزیر نفت گفت: تولید نفت از این استان در طول روز ۱۵۰ هزار بشکه و روزانه ۱۷ میلیون متر مکعب گاز است که در سه سال آینده بهره‌برداری ۳ برابر خواهد شد.

روزانه ۱۵۰ هزار بشکه نفت در هرمزگان تولید می‌شود

جواد اوجی وزیر نفت شب پنجشنبه در جلسه شورای اداری با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و جمعی از وزرای دولت در بندرعباس اظهار داشت: وضعیت فعلی در هرمزگان در حوزه نفت و گاز ۳۹ میدان نفتی و گازی است.

وی افزود: تولید نفت از این استان در طول روز ۱۵۰ هزار بشکه و روزانه ۱۷ میلیون متر مکعب گاز است که در سه سال آینده بهره‌برداری ۳ برابر خواهد شد.

وزیر نفت با اشاره به وضعیت گازرسانی در استان هرمزگان نسبت به جمعیت شهری گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان برای گازرسانی بودجه دیده‌ایم و قول می‌دهیم تا پایان ۱۴۰۱، ۳۶ روستا پایان یابد و ۴ خط انتقال توزیع گاز را پایان می‌دهیم.

اوجی ادامه داد: در پالایشگاه نفت ستاره و بندرعباس و لاوان و فوق سنگین قشم روزی ۸۰۰ هزار بشکه در حال پالایش است که ۳۸ درصد کل پالایش کشور است که تا پایان دولت دو برابر خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۱۰۴۵ میلیارد تومان در وزارت نفت و شرکت‌های تابعه به پروژه‌های مسؤولیت‌های اجتماعی اختصاص داده‌ایم که ۶۵۰ میلیارد آن صرف تکمیل بیمارستان ۲۴۵ تختخواب نفت ستاره خلیج فارس خواهد شد.

وزیر نفت افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان برای مجتمع‌های ورزشی روستایی و شهری اختصاص خواهیم داد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه