ارسال به دیگران پرینت

سپاهان خلع سلاح شد!

سه بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان با محرومیت روبرو شدند.

سپاهان خلع سلاح شد!

امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی، سه ستاره طلایی‌پوشان اصفهان با دریافت کارت زرد مقابل‌تیم آلومینیوم اراک دیدار هفته‌ آینده برابر مس رفسنجان را از دست دادند.

سپاهان در بازی مقابل آلومینیوم به تساوی بدون گل رسید.

 

نویدکیا:

آلومینیوم لیگ ایران را شوکه کرده است

سرمربی سپاهان اعتقاد دارد امسال آلومینیوم لیگ را با نوع فوتبالش شوکه کرده و حریف سر سختی مقابل تیمش خواهد بود.

 آلومینیوم لیگ ایران را شوکه کرده است
 

 محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: امسال آلومینیوم لیگ را با این نوع فوتبال شوکه کرده و نتایج خیلی خوبی داشته است. آقای خطیبی تیم بسیار خوبی دارند و فردا بازی بسیار سختی داریم. این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است اما برای ما مهم تر خواهد بود چون اگر می‌خواهیم در بالای جدول بمانیم، باید امتیاز خوبی بگیریم و نباید فاصله‌مان با دیگر تیم‌ها زیاد شود.

او ادامه داد: بعد از آن سه هفته بدی که داشتیم، در دو هفته گذشته خوب بودیم و این هفته هم بازیکنان ما تمرینات خوبی را انجام دادند و امیدواریم بازی خوبی را انجام دهیم. ما هم در حذفی و هم در لیگ با آلومینیوم بازی داریم و بسیار سخت خواهد بود. باید بتوانیم تمرکز داشته باشیم و بازی فردا برای بازی جام حذفی هم تاثیرگذار است. نباید اشتباه داشته باشیم و جام حذفی هم اصلا شوخی بردار نیست. این دو بازی بسیار سخت و پیچیده هستند اما امیدوارم بازی‌های خوبی شود و همه لذت ببرند. ما هماهنگ کردیم که این چهار روز را در اراک بمانیم تا در بازی جام حذفی هم بتوانیم مقابل آلومینیوم قرار بگیریم.

 

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که " در نیم فصل تغییرات خواهید داشت یا خیر؟ " گفت: شرایطمان خوب است و فکر نمی‌کنم تغییرات زیادی داشته باشیم. باید این دو سه بازی بگذرد و ببینیم از بازیکنان‌مان کسی جدا می‌شود یا خیر. در این صورت تصمیم می‌گیریم بازیکنی جذب کنیم یا خیر اما در حال حاضر نیازی به جذب بازیکنی نداریم.

 

او درباره غایبان تیمش گفت: فقط یاسین سلمانی مصدوم است و مهدی زاده و رضا میرزایی خودشان را به جمع بازیکنان اضافه کردند و می‌توانند کنار ما باشد.

 

سرمربی سپاهان درباره حواشی چند وقت اخیر فوتبال ایران گفت: من چندان آدم مطبوعاتی نیستم و خیلی اطلاعات ندارم. همیشه سعی کردم نظرم را بدهم اما در این رابطه اطلاعی ندارم.

منبع : برنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه