ارسال به دیگران پرینت

آمار امیکرون

آمار جدید اومیکرون در ایران اعلام شد

استان‌های هرمزگان با ۱۲۲، تهران ۱۱۷، خراسان رضوی ۱۱۲، مازندران ۷۴، اصفهان ۶۷ و مرکزی با ۵۲ نفر مبتلا در صدر آمار امیکرون قرار دارند.

آمار جدید اومیکرون در ایران اعلام شد

استان‌های هرمزگان با ۱۲۲، تهران ۱۱۷، خراسان رضوی ۱۱۲، مازندران ۷۴، اصفهان ۶۷ و مرکزی با ۵۲ نفر مبتلا در صدر آمار امیکرون قرار دارند.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درخصوص آخرین وضعیت موارد مثبت شناسایی شده اُمیکرون در کشور گزارش داد.

بر اساس توییت منتشر شده در صفحه شخصی محمد هاشمی تعداد بیماران شناسایی شده مبتلا به امیکرون به ۷۳۳ نفر رسیده و رو به افزایش است!

او همچنین نوشته است: استان‌های هرمزگان با ۱۲۲، تهران ۱۱۷، خراسان رضوی ۱۱۲، مازندران ۷۴، اصفهان ۶۷ و مرکزی با ۵۲ نفر مبتلا در صدر آمار قرار دارند.

او تاکید کرده است: تصور خفیف بودن امیکرون و رها کردن پروتکل‌های بهداشتی ساده انگاری است!

آمار مبتلایان به اومیکرون باز هم افزایش یافت | استان‌های رکورددار را بشناسید

 

 

اومیکرون تقریبا همه را مبتلا خواهد کرد

فائوچی: افراد واکسینه نشده بزرگترین قربانیان اومیکرون هستند

متخصص برجسته بیماری‌های عفونی در ایالات متحده معتقد است که سویه جهش یافته اومیکرون تقریبا همه را مبتلا خواهد کرد. آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا روز سه‌شنبه ضمن اعلام این مطلب یادآور شد که افراد واکسینه‌شده پس از ابتلا وضعیت بهتری خواهند داشت و زود‌تر از بیماری خارج می‌شوند.


فائوچی: افراد واکسینه نشده بزرگترین قربانیان اومیکرون هستند
 

متخصص برجسته بیماری‌های عفونی در ایالات متحده معتقد است که سویه جهش یافته اومیکرون تقریبا همه را مبتلا خواهد کرد.

آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا روز سه‌شنبه ضمن اعلام این مطلب یادآور شد که افراد واکسینه‌شده پس از ابتلا وضعیت بهتری خواهند داشت و زود‌تر از بیماری خارج می‌شوند.

 

این کارشناس برجسته بهداشت و مشاور کاخ سفید، اومیکرون را که قدرت سرایت بالایی نسبت به دیگر سویه‌های پیشین ویروس کرونا دارد به آتش‌سوزی جنگلی شبیه کرد که خیلی سریع به دیگر نقاط گسترش می‌یابد و افراد زیادی را درگیر می‌کند.

 

 

 

وی سپس در این خصوص تصریح کرد که این احتمال دارد که تقریبا همه شهروندان در معرض ابتلا به این سویه قرار گیرند.

 

دکتر فائوچی در عین حال یادآور شد که همه‌گیری این سویه تقریبا اجتناب ناپذیر است اما واکسینه شده‌ها زودتر و با حالی بهتر از بیماری ناشی از ابتلا به آن خارج می‌شوند.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه