ارسال به دیگران پرینت

سحر دولتشاهی:

عکس زیر خاکی از دوران کودکی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی از بهترین بازیگران مشهور سینما و تلویزیون ایران است. این بازیگر مشهور در صفحه شخصی اش عکس قدیمی منتشر کرد که برای طرفدارانش جذاب خواهد بود.

عکس زیر خاکی از دوران کودکی سحر دولتشاهی

زندگی خصوصی سلبریتی ها برای بسیاری از طرفدارانشان جذاب است. بسیاری از طرفداران چهره ها، به تماشای عکس های قدیمی و خاطره انگیز آنها به خصوص تصاویری از دوران کودکی شان علاقمند هستند. در این بخش عکس کودکی سحر دولتشاهی را منتشر نموده ایم که بسیار جذاب و دیدنی است.

 

عکس زیر خاکی از دوران کودکی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در گذر زمان/ عکس جدید از فاطمه ابراهیمی

سحر دولتشاهی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون متولد 16 مهر 1358 در تهران می باشد. مادر سحر دولتشاهی نائیب رئیس سابق فدراسیون شنای بانوان و پدر او مهندس مکانیک و صاحب یک شرکت ماشین آلات می باشد. او دارای یک خواهر و برادر بوده که هر دو در خارج از کشور اقامت دارند.

در فضای مجازی شایعاتی از ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان به گوش می رسد اما این دو واکنشی به این خبر نشان ندادند. ایفاگر نقش سیما در فیلم سینمایی آتابای در سال 1389 تجربه گویندگی و اجرا را نیز در کارنامه هنری خود داشته است.

عکس زیر خاکی از دوران کودکی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی/ عکس از ساقی بلیغ

سحر دولتشاهی در 27 اسفند 1387 با رامبد جوان (کارگردان و بازیگر) ازدواج کرد اما زندگی مشترک این زوج هنری دوام چندانی نداشت و بعد از 6 سال زندگی مشترک در سال 1393 از هم جدا شدند. دو سال بعد از طلاق آقای جوان بانگار جواهریان ازدواج کرد.

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه