ارسال به دیگران پرینت

عکسی جنجالی و کاملا خصوصی

خواهر کوچکتر ساره بیات در خارج از کشور +عکس

سروین بیات عکسی دو نفره و خصوصی را از خود در آغوش همسرش رضا قوچان نژاد بدون حجاب در فضای مجازی منتشر کرد.

خواهر کوچکتر ساره بیات در خارج از کشور +عکس

سروین بیات عکسی دو نفره و خصوصی  را از خود در آغوش همسرش رضا قوچان نژاد بدون حجاب در فضای مجازی منتشر کرد.

عکسی جنجالی و کاملا خصوصی از سروین بیات خواهر کوچکتر ساره بیات در کنار همسرش در خارج از کشور توسط خود او در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد.

عکس خصوصی لو رفته از "خواهر ساره بیات" بدون حجاب/ تصویر

 

عکس خصوصی لو رفته از "خواهر ساره بیات" بدون حجاب/ تصویر

ساره بیات و رضا قوچان نژاد و بغل کردن هم!

در طی یک مصاحبه بعد از پیروزی تیم ملی ایران که با رضا قوچان نژاد و ساره بیات انجام شد، در پایان مصاحبه ساره بیات و رضا قوچان نژاد همدیگر را مانند محرم بغل کرده و عکس یادگاری گرفتن که این کار آنها با واکنش های زیادی همراه بود. ساره بیات بعد در جشن تولد ۳۸ سالگی خود در این مورد توضیحاتی داد :

 

در تاریخ ۱۴ مهر سال ۱۳۹۶ در مراسم اکران عمومی فیلم زرد که در سینما قدس و با حضور ساره بیات در حال برگزاری بود که پدر ساره بیات، رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی او را غافلگیر کردند و برایش جشن تولد ۳۸ سالگی گرفتند.

او در این مراسم غافلگیرانه دیگر قوچان نژاد را بغل نکرد و گفت فقط او تو تشکر می کنم. او گفت که رضا برای من مثل پدر، مثل برادر محرم است. او گفت که همه می گویند شوهر خواهر مثل برادر است اما به نظر من مثل پدر است چون خواهرت را که پاره تنت است به او می سپاری و فقط یک حس پدرانه است و نه برادرانه.

رضا مثل پدر بالای سر خواهرم است و من او در عکسی که با هم گرفتیم واقعا احساس محرمیت به هم دارم و نه هیچ چیز دیگر!

 

منتفی شدن حضور قوچان‌نژاد در تراکتور

مدیران تراکتور برای تقویت خط حمله تیم‌شان رضا قوچان‌نژاد، مهاجم پیشین تیم‌ملی و باشگاه زووله هلند را به سولدو، سرمربی تراکتور معرفی کردند. با این حال سرمربی کروات تراکتور به دلیل پایین بودن آمار گل‌زنی قوچان‌نژاد در دو فصل اخیر، با جذب این مهاجم مخالفت کرد.

منتفی شدن حضور قوچان‌نژاد در تراکتور
 

مهاجم سابق تیم‌ملی نظر سرمربی تراکتور را جلب نکرد.

مدیران تراکتور برای تقویت خط حمله تیم‌شان رضا قوچان‌نژاد، مهاجم پیشین تیم‌ملی و باشگاه زووله هلند را به سولدو، سرمربی تراکتور معرفی کردند. با این حال سرمربی کروات تراکتور به دلیل پایین بودن آمار گل‌زنی قوچان‌نژاد در دو فصل اخیر، با جذب این مهاجم مخالفت کرد.

 

همچنین خبر دیگر درباره باشگاه تراکتور، مربوط به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه است. با اعلام میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل تراکتور مشخص شد که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه از دو ماه پیش به خاطر رای لی اروین، مهاجم پیشین‌شان بسته شده بوده و مربوط به پرونده اخیر حمزاوی نیست.

 

تراکتور علاوه بر این دو پرونده با پرونده فرچونه هم مواجه است که رای آن در چند روز آینده اعلام می‌شود. مدیران تراکتور قول داده‌اند که مطالبات این سه بازیکن را تا نقل و انتقالات نیم‌فصل پرداخت کنند تا پنجره‌شان تا آن زمان باز شود.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه