ارسال به دیگران پرینت

دلیل برگزار نشدن مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مشخص شد

خزانه‌دار فدراسیون فوتبال می‌گوید اعلام نشدن رای ویلموتس باعث شده مجمع عمومی این فدراسیون برگزار نشود.

دلیل برگزار نشدن مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مشخص شد

علی سلیمانی، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال درباره جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: با توجه به این که فدراسیون فوتبال حسابرس رسمی دارد ما برای سال منتهی به 31 تیر 99 و 31 تیر 1400 صورت های مالی را آماده کردیم. امسال هم این کار را انجام می‌دهیم حسابرس ایرادی به پرونده ویلموتس گرفته است و اگر این پرونده تعیین و تکلیف می‌شد ما کارهای مجمع را می‌توانستیم انجام دهیم.

او افزود: متاسفانه چند بار اعلام رای عقب افتاده است. بلافاصله پس از این که رای ویلموتس اعلام شود مجمع عمومی فدراسیون فوتبال تشکیل می‌شود و صورت‌های مالی هر دو سال را به هیات رئیسه و مجمع عمومی اعلام می‌شود. اگر مجمع بحثی راجع به صورت‌های مالی نداشته باشد قطعا برای این دو سال مصوبه داده می‌شود. دقیقا در این صورت‌های مالی مشخص شده که ما چه درآمدهایی از فیفا، AFC، کمک‌های دولت و ... داشته‌ایم.

خزانه‌دار فدراسیون فوتبال ادامه داد: من امروز به اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کردم که صورت‌های مالی آماده است و هرکس بخواهد می‌تواند در اختیار آن‌ها باشد. حتی در هفته آینده پیش‌نویس سال 1400 هم آماده است. این که دوستان منتظر تعیین و تکلیف رای ویلموتس هستند تا مجمع برگزار شود، در اختیار دوستان است. آن‌ها با اختیاراتی که دارند می‌توانند مجمع را تشکیل دهند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه