ارسال به دیگران پرینت

قیمت امروز پراید

قیمت پراید کاهش یافت+جدول

در بازار امروز 21 دی قیمت پراید کاهش داشت؛ قیمت پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ با ریزش ۲میلیونی به ۱۶۸میلیون تومان رسید.

قیمت پراید کاهش یافت+جدول

در بازار امروز 21 دی قیمت پراید کاهش داشت؛ قیمت پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ با ریزش ۲میلیونی به ۱۶۸میلیون تومان رسید.

قیمت امروز پراید، معامله‌کنندگان قیمت پراید صفر ۹۹ مدل ۱۳۱ SE را حوالی ۱۷۱میلیون تومان اعلام کردند.

پراید وانت صفر مدل ۱۴۰۰ حوالی ۱۸۱میلیون تومان ارزش گذاری شد که به معنای کاهش ۲میلیونی طی دو روز گذشته است. قیمت پراید صفر ۱۳۲ SE مدل ۹۸ در رنج ۱۶۰ میلیون تومان بدون تغییر ماند.

 

قیمت پراید صفر (۱۱۱‌ SE مدل ۹۹) امروز حوالی ۱۸۸ میلیون تومان ثابت ماند.

قیمت پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۹۹ به ۱۶۲ میلیون تومان رسید. پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۹۹ حوالی ۱۷۳ میلیون تومان قیمت خورده است که نسبت به دو روز گذشته یک میلیون تومان ارزان شده است. قیمت پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ هم با ریزش ۲میلیونی به ۱۶۸میلیون تومان رسید.

 
 
قیمت بازار انواع خودرو پراید (دی ماه)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پراید ۱۵۱ پلاس ۱۴۰۰ صفر ۱۸۱,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۵۱ پلاس ۱۳۹۹ صفر ۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ ۱۴۰۰ صفر ۱۶۸,۰۰۰,۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ ۱۳۹۹ صفر  ۱۶۲,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۲ SE ۱۳۹۸ صفر ۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۱ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۷۱,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۱۱‌ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰

 

 

طرح دولت برای اختصاص بنزین

زمان اجرای اجرای طرح «بنزین برای همه» اعلام شد

معاون برنامه ریزی وزارت نفت گفت: این که آغاز اجرای طرح آزمایشی بنزینی دولت، اوایل بهمن باشد یا چند روز دیگر در حال بررسی است.

زمان اجرای اجرای طرح «بنزین برای همه» اعلام شد
 

معاون برنامه ریزی وزارت نفت گفت: این که آغاز اجرای طرح آزمایشی بنزینی دولت، اوایل بهمن باشد یا چند روز دیگر در حال بررسی است.

هوشنگ فلاحتیان افزود: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در حال تهیه زیرساخت‌های لازم نرم افزاری و سخت افزاری است و هر زمان که این زیرساخت‌ها آماده شود، اجرای طرح «بنزین برای همه» را انجام خواهد داد.

وزارت اقتصاد، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، بانک مرکزی، وزارت ارتباطات و سازمان پدافند غیرعامل، در اجرای این طرح مسئولیت‌هایی دارند که باید مجموعه‌ای از اقدامات را به صورت هماهنگ انجام دهند تا نتیجه نهایی حاصل شود.

 

روز ششم دی، جواد اوجی وزیر نفت، اعلام کرده بود، طرح دولت برای اختصاص بنزین به افراد بر حسب کدملی به جای اختصاص این حامل انرژی بر حسب پلاک خودروها، در دو جزیره کیش و قشم، به صورت آزمایشی و با اختصاص ۱۵ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی به هر فرد، آغاز خواهد شد و در صورت کسب نتیجه مطلوب، با تایید تیم اقتصادی دولت در سراسر کشور قابل اجرا خواهد بود.

 

سیدمحسن دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره علت در نظر گرفتن این طرح گفته است: دولت سالانه ۱۲۴ هزار میلیارد تومان یارانه بنزین پرداخت می‌کند که ۶۰ درصد آن برای ۴ میلیون خانوارِ دارای بیش از دو خودرو است. ۱۴ میلیون خانواده بی‌خودرو هیچ سهمی از این یارانه نمی‌برند.

 

پیش بینی می‌شود در صورت موفق بودن اجرای طرح آزمایشی دولت در دو جزیره کیش و قشم، با اجرای آن به صورت سراسری، سالانه به هر خانواده با جمعیت چهار نفری، حدود یک میلیون و صد هزار تومان یارانه بنزین برسد؛ این یارانه اکنون فقط به افراد دارای خودرو پرداخت می‌شود.

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بابا زحمت نکشید کم کم خودش پایین می اید زحمت نکشید چون دپو ها زیاد است دلالان باصفت که قبلآ با دست اندر کاران خودروها را که ۶۰۰۰ هزار و۷۰۰۰ هزار دپو کرده بودن با اینکه تولید نیست وهر روز قیمت بالا رفت داره کم کم پایین میاید نترسی خیلی پایی میاید تا ۶۰ میلیون در نظر بگیرید کدام انسان عاقل بیشتر از ۵۰ میلیون به پراید خرج میکنند چون در این بحران خیلی کسی خودرو کارخونه ها را نمیخرن

    • ناشناس ارسالی در

      دلتان خوش است

    • مهدی ارسالی در

      ۱۰تومن گرون میشه ۲تومن ارزون گفتن داره دیگه.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه