ارسال به دیگران پرینت

نادر طالب‌زاده | بیمارستان

نادر طالب‌زاده در هوشیاری کامل است + عکس

حمید جوادی تهیه‌کننده برنامه «عصر» در گفت‌وگویی با تسنیم شایعات مربوط به کما رفتن و درگذشتِ مستندساز و پژوهشگر معروف را تکذیب کرد.

نادر طالب‌زاده در هوشیاری کامل است + عکس

شبِ گذشته بازار شایعه درگذشتِ نادر طالب‌زاده تهیه‌کننده، کارگردان، مستندساز و سینماگر شناخته‌شده به اوجِ خودش رسیده بود، حتی برخی این شایعه را دست به دست کرده بودند که "برای این هنرمند پیشکسوت دعا کنید که در کما به‌سر می‌برد". حمید جوادی تهیه‌کننده برنامه «عصر» همه این شایعات را رد کرد و از بهبودی این سینماگر خبر داد. 

او در گفت‌وگویی  به آخرین وضعیت نادر طالب‌زاده در بیمارستان اشاره کرد: امروز صبح با دکتر بخشیان پزشک معالج نادر طالب‌زاده صحبت کردم او به من گفت "مشکل اصلی نارسایی قلبی هست اما خطر جدّی نیست، در سی‌سی‌یو به‌سر می‌برد و بعد از یک‌سری مراحل ان‌شاءالله به بخش منتقل خواهد شد."

صدا و سیما , نادر طالب زاده , بیمارستان , عکس ,

صدا و سیما , نادر طالب زاده , بیمارستان , عکس ,

صدا و سیما , نادر طالب زاده , بیمارستان , عکس ,

آخرین وضعیت نادر طالب‌زاده در بیمارستان

جوادی تأکید کرد: نادر طالب‌زاده در هوشیاری کامل است با هم گفتیم و خندیدیم. امروز برخی شایعات را به اوجِ خودش رسانده‌اند و نوشته‌اند "این هنرمند پیشکسوت به رحمت خدا رفته است و یا در کما به‌سر می‌برد"، خدا را شکر، همه‌چیز عادی است و به‌لطفِ خداوند در چند روز آینده هم این روند بهتر هم خواهد شد.

چند روز گذشته، محمدرضا شهبازی مجری مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فیلم «عمار»، خبر بستری شدن نادر طالب‌زاده در بیمارستان را در خلال این مراسم بیان کرد.

نادر طالب‌زاده (متولد 1332 در تهران) مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و کارگردان است. وی همچنین دبیر کنفرانس بین‌المللی افق‌نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیئت اندیشه‌ورز این شبکه است.

طالب‌زاده فعالیت هنری خود را از 1359 در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلم‌سازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

طالب‌زاده هشتم آذرماه 1400 هم به‌دلیل عوارض ناشی از عارضه قلبی و لختگی خون در بیمارستان بستری شده بود. او همان زمان توضیح داده بود که «6 ماه قبل دچار ایست قلبی شدم اما از هفته گذشته در پی افزایش سطح کراتین خون، تشکیل لخته خون در پاهایم و ناتوانی در راه‌رفتن در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و بعد از گذشت 4 روز و پس از انجام چندین آزمایش به بخش منتقل شدم.»

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه