ارسال به دیگران پرینت

احسان علیخانی:

ناگفته های هومن حاجی‌عبداللهی از جوکرِ احسان علیخانی

هومن حاجی‌عبداللهی با بیان این که احسان علیخانی سال‌ها مردم را به گریه انداخت و در «جوکر» شرکت‌کنندگان در این مسابقه را، از دشواری‌های نخندیدن گفت.

ناگفته های هومن حاجی‌عبداللهی از جوکرِ احسان علیخانی

هومن حاج‌عبداللهی از جمله چهره‌های حاضر در برنامه « جوکر » که به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود می‌گوید احسان علیخانی سال‌ها ملت را به گریه انداخت ولی با «جوکر» خنداندشان. 

او با اشاره به این که «این بار البته ما را به گریه انداخت»، توضیح داد: «ما را می‌آورد آن‌جا و شش ساعت می‌انداخت گَلِ هم و اگر مردم این بازی را در خانه به عنوان بازی خانوادگی انجام دهند می‌بینند که در دو دقیقه اول خیلی‌ها حذف می‌شوند و نخندیدن خیلی سخت است. خیلی باید انرژی بگذارید که نخندید.» 

او در این گفت‌وگوی تصویری در توضیح این که چه می‌کرده است که نخندد، ادامه داد: «به بدبختی‌هایم فکر می‌کردم و نمی‌خندیدم. هر کسی در زندگی‌اش مشکل و گرفتاری دارد. شاید مشکلات زندگی شما از نگاه من آسان و سهل باشد و برعکس، مشکلات زندگی من از دید شما نکته خاصی نداشته باشد.»  

«جوکر» نام یک رئالیتی‌شو در شبکه نمایش خانگی، به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی است که طی آن چندتن از چهره‌های معروف ورزشی، هنری و... باید یکدیگر را بخندانند و چالش اصلی این است که خود نباید به خنده بیفتند.

 

 

ممنوعیتی‌که به سود احسان علیخانی شد

رونمایی از سِمت واقعی احسان علیخانی به عنوان کارگردان مسابقه پس از واکنش‌های مثبت، نشان داد او منتظر بوده تا در صورت استقبال مخاطبان و نتیجه مثبت، نامش به عنوان کارگردان به میان بیاید.

ممنوعیتی‌که به سود احسان علیخانی شد
 

احسان علیخانی در گفت‌وگویی درباره تولید مسابقه «جوکر» از نگرانی و تردیدهایش درباره نتیجه پروژه و تصمیم خود برای اجرای آن گفته است. هرچند که طبق گفته علیخانی، «اجازه» اجرای این مسابقه به او داده نشده، اما سپردن اجرا به یک چهره دیگر، به نفع او تمام شده است.

به گزارش خراسان، احسان علیخانی گفته است که تصمیم داشته اجرای «جوکر» را برعهده بگیرد و اعضای گروهش نیز بسیار موافق بودند، اما به دلیل مشکلات مختلف این اتفاق نیفتاده و در یک توضیح کوتاه گفته است: «اجازه‌اش صادر نشد». در مسابقه‌ای مانند «جوکر»، مجری بیشتر مسئولیت داوری بازی را برعهده دارد و اجرای آن، موقعیت ویژه و چالش خاصی را نصیب احسان علیخانی نمی‌کرد.

 

«ماه عسل» و «عصر جدید» برنامه‌های موفقی بوده‌اند و احسان علیخانی پس از این دو برنامه باید بیشتر از قبل با وسواس و سخت‌گیری به سراغ ایده‌هایی برود که ظرفیت زیادی برای بروز توانایی‌اش داشته باشند. علیخانی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به توانایی سیامک انصاری می‌گوید از اجرا نکردن این مسابقه و اتفاقی که افتاده راضی است. انصاری چهره خوش‌سابقه‌ای در ژانر کمدی است و چهره جدی‌اش به بامزه بودن او کمک کرده بنابراین انتخاب مناسبی برای «جوکر» بوده است.

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه