ارسال به دیگران پرینت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

جزئیات محرومیت اسکوچیچ

در حالی خبر محرومیت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران صادر شده است که اسکوچیچ یک جلسه محرومیتش را در بازی با سوریه پشت سر گذاشته و در بازی مقابل عراق که در تاریخ ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند.

جزئیات محرومیت اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال  ایران در دیدار مقابل عراق می‌تواند روی نیمکت تیم ملی بنشیند و محروم نیست.

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) آرای انضباطی مرتبط با بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر را منتشر کرد که در یکی از این حکم‌ها، دراگان اسکوچیچ به دلیل رفتار غیرورزشی‌اش در قبال حریف که در بازی با لبنان در تاریخ 11 نوامبر 2021 (20 آبان) داشت، یک جلسه از همراهی تیم ملی محروم و مبلغ پنج هزار فرانک سوئیس هم جریمه نقدی شد.

در حالی این رای صادر شده است که اسکوچیچ یک جلسه محرومیتش را در بازی با سوریه پشت سر گذاشته و در بازی مقابل عراق که در تاریخ 7 بهمن‌ماه 1400 برگزار خواهد شد روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

اسکوچیچ محروم شد

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به علت انجام حرکت غیر ورزشی در دیدار ایران و لبنان، با یک جلسه محروم انضباطی مواجه شد. این تصمیم بعد از آن اتخاذ شد که او در جریان بازی ایران و لبنان و بعد از گل تساوی تیم ملی، به سمت نیمکت حریف رفت و با اعضای کادرفنی این تیم درگیر و در نهایت از زمین اخراج شد.


اسکوچیچ  محروم شد
 

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به علت انجام حرکت غیر ورزشی در دیدار ایران و لبنان، با یک جلسه محروم انضباطی مواجه شد. این تصمیم بعد از آن اتخاذ شد که او در جریان بازی ایران و لبنان و بعد از گل تساوی تیم ملی، به سمت نیمکت حریف رفت و با اعضای کادرفنی این تیم درگیر و در نهایت از زمین اخراج شد.

دراگان اسکوچیچ از سوی فیفا به علت انجام حرکت غیر ورزشی در دیدار با لبنان، به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۵ هزار فرانک سوییس محکوم شد.

 

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به علت انجام حرکت غیر ورزشی در دیدار ایران و لبنان، با یک جلسه محروم انضباطی مواجه شد. این تصمیم بعد از آن اتخاذ شد که او در جریان بازی ایران و لبنان و بعد از گل تساوی تیم ملی، به سمت نیمکت حریف رفت و با اعضای کادرفنی این تیم درگیر و در نهایت از زمین اخراج شد.

 

اسکوچیچ به علت دریافت کارت قرمز در آن دیدار، از همراهی تیم ملی در برابر سوریه محروم بود و با حکم اخیر، در بازی ایران و عراق هم محروم خواهد بود.

 

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) علاوه بر یک جلسه محرومیت، اسکوچیچ را به پرداخت پنج هزار فرانک سوییس هم محکوم کرده است.

 

تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ هفتم بهمن با عراق و دوازدهم بهمن با امارات در چارچوب انتخابی جام جهانی قطر دیدار خواهد کرد. در صورتی که تیم ملی در هر یک از این دو بازی پیروز شود، به جام جهانی صعود خواهد کرد.

این احتمال وجود دارد که در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی با پیروزی مقابل عراق، سرمربی خود را نداشته باشد و اسکوچیچ نتواند صعود تیم ملی را از کنار زمین نظاره کند.

 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه